دیار وارش: با همیاری عضو شورای شهر و مدیرکل ورزش و جوانان، جمعی از هواداران داماش گیلان برای دیدار حساس دوشنبه به اراک اعزام شدند.
به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان، با رایزنی وارش اسپرت و پیگیری هواداران متعصب داماش گیلان سرانجام با مساعدت مهندس رضا رسولی عضو ورزش دوست شورای اسلامی کلانشهر رشت و مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، شرایط اعزام هواداران داماشی به اراک مهیا شد تا هواداران تیفوسی داماش یار دوازدهم تیم خود در این دیدار حساس باشند.
 
شایان ذکر است بنابر اخبار واصله، تهیه اتوبوس های ایاب و ذهاب تیم های داماش گیلان به اراک و سپیدرود رشت به تهران هم توسط مهندس رضا رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای کلانشهر رشت مهیا شده بود و همچنین صبح یکشنبه توسط مدیرکل ورزش و جوانان گیلان مبلغی به حساب تیم های داماش گیلان، سپیدرود رشت و رهپویان رضوانشهر واریز شد تا تیم های گیلانی با روحیه ای بهتر مقابل حریفان خود صف آرایی کنند.
 

لازم به ذکر است با مساعدت مهندس جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، وعده صبحانه هواداران داماش گیلان نیز داده شد.
وارش اسپرت به نیابت از هواداران داماش گیلان از تمام افرادی که همواره خالصانه یار و همراه هواداران داماشی بوده اند تشکر ویژه می کند. قاعدتا اظهارات اخیر برخی از چسبیده های فوتبال رشت خلاف نظر صاحبان معنوی و اصلی این تیم یعنی هواداران داماش گیلان است.