وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : بازی تیم های داماش گیلان و پرسپولیس تهران که به زعم مسئولین داماش با لابی غیرورزشی به استادیوم در حال تعمیر سردارجنگل رشت منتقل شده بود قطعا در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار خواهد شد .

 

به گزارش وارش اسپرت در حالی که از حدود یک هفته پیش مسئولین پرسپولیس با مصاحبه های عجیب و غریب خود و به بهانه مصوبه داخلی شورای تامین شهر و همینطور چمن مصنوعی استادیوم عضدی خواستار برگزاری مسابقه خود با داماش در استادیوم سردارجنگل بودند ، عصر روز پنجشنبه این دیدار به دستور مستقیم استاندار به استادیوم سردارجنگل رشت منتقل شد اما ظهر شنبه بار دیگر به دلیل عدم آمادگی فنی این استادیوم اعلام شد که دیدار داماش و پرسپولیس در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار می شود .

 

از نکات قابل تامل در این ماجرا ، جنگ روانی پرسپولیسی ها بود که با همکاری برخی مسئولین داخل استانی باعث برهم خوردن تمرکز هواداران ، کادرفنی و مسئولین داماش گیلان شدند .

 

متن کامل در ادامه مطلب

آنها از یک هفته قبل و به طرق مختلف با مصاحبه و به راه انداختن جنگ روانی استادیوم عضدی را که مورد تائید AFC نیز قرار گرفته را غیر استاندارد خواندند و با لابی های غیر ورزشی مکان دیدار با داماش را تا حدود 24 ساعت قبل از برگزاری آن به صورت نامعلوم در آوردند و این در حالی بود که که خود در روزهای گذشته به دور از هیاهو در زمین چمن مصنوعی تمرینات را ادامه می دادند .

 

اتفاقات روزهای گذشته در حالی صورت گرفت که عدم آمادگی فیزیکی استادیوم سردارجنگل و سیستم برق رسانی آن بارها از سوی هیات فوتبال و باشگاه داماش گوشزد می شد و حتی مسئول گروه ورزش شبکه استانی باران نیز با ارسال نامه هایی به مسئولین و گروه ورزش شبکه سه سیما متذکر شد که در صورت برگزاری این دیدار در استادیوم سردارجنگل از پخش تلویزیونی آن به دلایل فنی معذور است .

 

علی ایحال هواداران داماش گیلان در دیدار یکشنبه شب تیم خود با پرسپولیس با تمام بی مهری های صورت گرفته، بدور از هرگونه تنش و توهین فقط به تشویق تیم خود خواهند پرداخت .

آنها با این حرکت نشان خواهند داد دهند که اصرارو حساسیت های مسئولین کاملا بی مورد بوده است ، چرا که سال گذشته نیز دیدارهای داماش در مقابل استقلال و ملوان انزلی بدور از هر گونه مشکل امنیتی در استادیوم عضدی برگزار شد .

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید