از دیر باز تاکنون، فوتسال در شهر رشت طرفداران زیادی داشته است. از حضور بازیکنان مطرح فوتسال کشور در مسابقات جام رمضان گرفته تا مقام سومی پگاه گیلان دررقابتهای لیگ برتر کشور.

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری تحلیلی ورزش گیلان، چند سالی می شود که نامی از فوتسال مردان شهر رشت، در سطح اول کشور شنیده نمی شود وعلت آن نیز عدم حضور منابع مالی پایدار و مناسب برای این این رشته پرطرفدار است، تا بتواند استعدادهای فراوان این رشته در سطح شهر فوتسالی رشت را جمع آوری کرده و از آن حمایت کند؛ اما حالا پس از چندین سال، تیم فوتسال شهرداری رشت با در اختیار گرفتن سهمیه دسته یکی، موفق به حضور دراین رقابتها شده اند.

 

شیخ شعربافان، سرپرست تیم فوتسال شهرداری رشت در همین خصوص می گوید: این سهمیه در اختیار خود سازمان لیگ فوتسال کشور بود که با مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال کشور، در اختیاردو تیم مقاومت قرچک و شهرداری رشت که به مرحله نهایی پلی اف صعود کرده بودند قرار گرفت.
وی اضافه کرد: خدا را شکر کادرفنی خوبی رو باحضور آقایان حسن ارسلانی به عنوان سرمربی، نعیم باقری و مهدی میر بستانی به عنوان مربی، رامین بلوری به عنوان مربی گلر تشکیل دادیم وحدود نود درصد از بازیکنان بومی شاغل در لیگ یک و لیگ برتر فوتسال را از سراسر کشور فرا خوانده ایم.

 
نکته قابل ذکر حضور مجید لطیفی عقب گیر چندین سال اخیر تیم ملی فوتسال در تیم شهرداری رشت است. وی پس از سال ها دوباره به تیم شهر ودیارش بازگشته است.

سایر بازیکنان تیم بزرگسالان شهرداری رشت در این فصل رقابتهای لیگ دسته اول:

1-مجیدلطیفی، سالاروظیفه شناس، نیماراجعی، معین منصوری، عرفان عبدالعلی زاده، بنیامین عموزاده، هادی مطهری، پویاصمدیان، عباس عاشورزاده، میثاق حسن پور، نریمان ارسلانی، پویا شاه محمدی(امید) به همراه دوبازیکن غیر بومی به نام های مهدی پناهنده از تبریز و طالب محمدعرب پور از کرمان باسابقه حضور در تیم های لیگ برتری هستند.

 
تیم شهرداری رشت در این فصل رقابت ها لیگ یک در گروه دوم قرار دارد .دو تیم رسالت کرمان ودانشگاه ازاد به دلیل عدم ارایه مدارک از جدول مسابقات کنار گذاشته شده اند.

گروه دوم رقابت های لیگ یک شامل این تیم ها می شود:شهرداری رشت، دانش ورزش فریمان مشهد، زاگرس خراسان، رعدپدافنداصفهان، بالان صنعت شیراز، سن ایچ ساوه، مقاومت مپ شهرداری مشهد، نفت امیدیه و پارسیان شهر قدس تهران

 .
تیم شهرداری رشت در اولین دیدار خود از این رقابت ها ا ساعت16 فردا (شنبه 13 آذر) در شیراز به مصاف تیم بالان صنعت شیراز خواهد رفت.

 

نگارنده: سینا معتدل 

منبع: www.varesh-sport.com