تیم فوتبال ساحلی آرسن میناسیان رشت به مقام سوم رقابت های لیگ برتر کشور دست یافت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال ساحلی آرسن میناسیان که با اقتدار از دور مقدماتی مسابقات به عنوان تیم نخست به مرحله نهایی لیگ برتر صعود کرده بود، با کسب مقام سومی به کار خود پایان داد.

 

آرسن میناسیان در نخستین بازی برابر همگروهی خود در دور اول بازی ها، یعنی هیات کرمان در وقت های قانونی به تساوی 4-4 رسید اما در نهایت و در ضربات پنالتی مجموعا با حساب 6 بر 4 بازی را به حریف واگذار کرد. بانوان رشتی در دومین بازی مقابل شهرداری بندرعباس میزبان بازی ها قرار گرفتند که از همان ابتدای مسابقه با ضعف مفرط داوری همراه بود که در نهایت این بازی با حساب 9-2 به سود میزبان خاتمه یافت.

 

آرسن میناسیان رشت در سومین و آخرین دیدار خود برابر حرم گناوه قرار گرفت که توانست این تیم را با حساب 8-4 از پیش رو بردارد تا پایانی شیرین برای نماینده شهر رشت رقم بخورد و با کسب مقام سومی رقابت های لیگ برتر این فصل را به پایان برساند.

 

نرگس خاتون خیری سرمربی تیم فوتبال ساحلی بانوان آرسن مناسیان رشت در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت در خصوص این رقابت ها گفت: سطح مسابقات بسیار بالاتر از سال های گذشته بود، اما برخلاف سطح مسابقات متاسفانه داوری ها به شدت ضعیف بود.

وی ادامه داد: ما در بازی برابر شهرداری بندرعباس از همان ابتدا در بحث داوری مشکل داشتیم و حتی دو گل به ثمر رساندیم که داور مسابقه قبول نکرد تا در نهایت این بازی را با نتیجه ای بد به پایان ببریم.
وی در پایان گفت: جا دارد که از آقای نعیم باقری به عنوان مدیرعامل و سایر دست اندرکاران بابت اعزام تیم تشکر کنم.

 

لازم به ذکر است، معصومه دو برادران سرپرست، نرگس خاتون خیری سرمربی و احسان حسین نژاد به عنوان آنالیزور اعضای کادرفنی بانوان فوتبال ساحلی آرسن میناسیان در این رقابت ها را تشکیل می دادند.

مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان با حضور تیم های شهرداری بندرعباس، هیات کرمان، آرسن میناسیان رشت و حرم گناوه طی روزهای 20، 21 و 22 آبان 94 به صورت دوره ای با میزبانی بندرعباس برگزار شد که در نهایت شهرداری بندرعباس به عنوان قهرمانی دست یافت.

 

 

 

بانوان فوتبال ساحلی آرسن میناسیان رشت، تیم فوتبال ساحلی آرسن میناسیان، سایت هواداران داماش، دیار وارش، وارش اسپرت،