در حالی که شایعات زیادی از بازی نکردن تیم والیبال داماش برای رده بندی پنج تا هشتم حکایت داشت، عصر امروز تیم والیبال داماش گیلان در سکوت خبری و تبلیغی در رشت به مصاف تیم والیبال ارومیه رفت که در نهایت این بازی را هم با نتیجه 3 بر 2واگذار کرد.

 

داماش مثل اکثر بازیها شروع خوبی داشت به نحوی که در ابتدای ست اول با امتیاز 12 بر 2 از تیم ارومیه پیش افتاد اما در ادامه بازی روندی متعادل گرفت و تیم ارومیه نیز از میزان اختلاف امتیازات کاست اما در نهایت این ست با حساب 25 بر 21 به سود داماش خاتمه یافت.

 

در ست های دوم و سوم به هیچ وجه داماش خوب بازی نکرد و این دو ست را به ترتیب با نتایج 25 بر 14 و 25 بر 23 واگذار کردند. در ابتدای ست چهارم داور به ترکیب و چیدمان تیم ارومیه ایراد گرفت که باعث مشاجره بازیکنان و مربیان این تیم با داوری شد و همین قضیه باعث شد که تیم ارومیه به نوعی تمرکز خود را از دست بدهد و داماش با استفاده از این موقعیت این ست را با حساب 25 بر 11 از آن خود کرد تا بازی به ست پنج کشیده شود.

 

اما در ست پنج در حالی که تیم ارومیه با حساب 14 بر 11 از داماش پیش بود میرفت که اشتباه داوری کار را به نفع داماش پیش ببرد اما در نهایت این ست نیز با نتیجه 18 بر 16 به سود ارومیه ای ها به پایان رسید تا بازیکنان مغرور والیبال داماش باز هم شکست بخورند.

 

بازی برگشت در روز یکشنبه 4 اردیبهشت در ارومیه برگزار خواهد شد و در صورتی که داماش آن مسابقه را هم واگذار کند برای رده بندی تیم های هفتم و هشتم بازی ها را ادامه خواهد داد و در صورت پیروزی داماش، بازی سوم در رشت برگزار خواهد شد.

 

حواشی در ادامه مطلب…

 

 

*به علت عدم اطلاع رسانی در سطح شهر و همینطور نتایج ضعیف تیم والیبال، تنها 200 هوادار این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.

 

*برخلاف بازیهای گذشته ،الکسی بازیکن خارجی داماش بهتر از دیگران بازی میکرد و نادی نیز در بین بازیکنان ضعیف این دیدار قرار داشت.

 

*در ست پنجم بازی در حالی که تیم ارومیه با حساب 14 بر 11 از تیم داماش پیش بود، بر روی اشتباه مسلم داوران ضربه که بازیکنان داماش به بیرون از زمین بازی زده بودند ، داخل گرفته شد تا با توجه به همین اشتباه داماش امتیازات خود را به ارومیه نزدیک کند اما در نهایت این اشتباه داوری نیز سودی برای داماش نداشت.

 

*بازیکنان داماش در این دیدار بسیار بی تفاوت تر از سایر بازیها بازی میکردند.

 

*حضور مرتضی شیاری و چند چهره والیبالی گیلان از نکات بارز بر روی سکوها بود.

 

 

 

گزارش تصویری این دیدار در مطلب بعد