در حکمی عجیب و شبانه از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، ‍‍۱۳ عضو داماش گیلان از جمله ۱۰ بازیکن، به طور موقت محروم شدند.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، پس از فاجعه داوری میثم حیدری قاضی سابقه دار دیدار روز گذشته خیبر خرم آباد و داماش گیلان با چشم پوشی از پنالتی مسلم داماشی‌ها و قطع بازی به دلیل اعتراض لاجوردی‌پوشان رشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درحکمی نادر که بلافاصله و شبانه صادر کرد، ۱۰ بازیکن و سه عضو دیگر باشگاه داماش گیلان را به صورت موقت و تا اطلاع ثانوی محروم کرد!

بر اساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آقایان اشکان توانا، مهدی رستمی، امید پورقنبری، سید محمد خرم‌الحسینی، علیرضا مصطفایی، محمد رستمی، حسین خیری، سعید طالبی، مصطفی آقاجانی و آزاد جعفرزاده (بازیکن) به همراه محمد مختاری و محمود خرمزی (مربی) و ابراهیم رضایی (تدارکات) نفرات و عوامل تیم داماش گیلان هستند که به دلیل حادثه دیدار روز گذشته برابر خیبر خرم‌آباد تا اطلاع ثانوی از همراهی داماش محروم هستند.

کمیته انضباطی در حکم خود فرصت دفاعیات کتبی و همچنین فرصت اعتراض به رای و عودت به کمیته استیناف را ۴۸ ساعت اعلام کرده است.

لازم به ذکر است، میثم حیدری در دیدار فصل گذشته خیبر خرم آباد برابر آرمان گهر سیرجان نیز با پنالتی عجیب و غریبی که برای خیبر گرفته بود به نوعی کار را برای تیم لرستانی در آورده بود. همچنین او در هفته دوم لیگ برتر امسال نیز قضاوت بازی جنجالی مس رفسنجان و نساجی مازندران را برعهده داشت و پس از آن دیگر قضاوت نکرده بود!