وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : لیگ برتر…فکر می کنم اسمش را به این دلیل "برتر" گذاشته اند که رقم قراردادهای بازیکنانش در بین سایر لیگ های ورزشی برتر است! مثل تعداد زیادی از ایرانی ها اسم مستعار هم دارد…حرفه ای ! یازده دوره اش را برگزار کرده اند اما هرچقدر سعی کردیم نفهمیدیم به کجای فوتبال این کشور می گویند حرفه ای؟!

 

فوتبالی که سقف قرارداد دارد و تیم هایش تا همین دوره پیش هیچ درآمدی از پخش تلویزیونی نداشته اند… فوتبالی که به ناظرین بین المللی در جهت کسب سهمیه آسیایی مدارک می دهند تیم ها خصوصی شده اند و می شوند اما دو مدیرعامل دو تیم به اصطلاح پرطرفدار در یک برنامه زنده تلویزیونی رقم های 6 و 12 میلیاردی دریافتی شان از دولت می گویند! فوتبالی که اکثر بازیکناش توسط دلال ها جا به جا می شوند و یک تیم آن هنوز نمی داند تهرانی است یا لرستانی…!

 

متن کامل در ادامه مطلب

اینجا یک تیم میزبان است اما به بهانه نزدیک بودن به استادیوم مهمان ، باید در زمین تیم مهمان و در حضور هواداران آن تیم مسابقه اش را برگزار کند…و اکنون شاهکار جدیدی که در آن میهمان برای میزبان تعئین تکلیف می کند و عاقبت با لابی غیر ورزشی زمین مسابقه را آنطور که می خواهد تغییر می دهد !

 

نمی دانیم (بخوانید می دانیم) چطور شد که وقتی از هیات فوتبال استان و باشگاه میزبان تا تربیت بدنی استان همه مصاحبه می کردند و می گفتند استادیوم سردارجنگل رشت نا آماده است و در حال تعمیرات به ناگاه باز آن مصوبه عجیب و غریب علم می شود و یک میزبانی کامل را از داماش می گیرند و مکان مسابقه را به استادیوم سردارجنگلی تغییر می دهند که VIP، جایگاه خبرنگار و رختکن های آن در حال تعمیر است ؛ گویی ترتیب دهندگان این مصوبه فراموش کرده اند که هدف این مصوبه تامین امنیت هواداران و تیم ها در مکان مسابقه بوده است نه صرفا استفاده تیم ها از زمین چمن طبیعی! حال باید پرسید که سال گذشته امنیت در کدام استادیوم بیشتر تامین شده بود؟ چرا تا به آنجا پیش می رویم که احترام به هوادار فراموش می شود و سرپرست و مدیرعامل تیم مهمان به خود اجازه می دهند برای هوادار و تیم میزبان تعئین تکلیف کند!؟ در کجای دنیا یک تیم را مجبور می کنند در دو استادیوم میزبانی داشته باشد؟

 

اگرچه می دانیم در فوتبال به اصطلاح حرفه ای ما برخلاف فوتبال حرفه ای در کل دنیا باشگاه برگزار کننده پس از نیروهای تامین کننده ، هیات های فوتبال ، فدراسیون و غیره و ذالک صاحب نظر برای مکان برگزاری بازی هستند اما حداقل این انتظار می رود که باشگاه داماش در رسانه ها بیش از اینها از حق میزبانی خود دفاع کند هرچند که شاید به آن نتیجه ای که بخواهد نرسد .

 

از روزها قبل شنیده ایم که امیر عابدینی با توجه به شایعات خطاب به بازیکنانش تاکید فراوانی بر سخت کوشی و پیروزی در این دیدار داشته است اما مدیرعامل داماش باید بداند که برای برطرف شدن شایعاتی که این روزها بیشتر از همیشه دامن او را در دیدار مقابل پرسپولیس گرفته باید بیش از این ها در مقابل این تصمیم تغییر مکان بازی موضع بگیرد و برای عدم تحقق آن از راه های قانونی کوشش کند .

هواداران داماش که در فصل و فصول گذشته نشان داده اند مقابل تمام ناملایمتی های فوتبال می ایستند، امروز از کسی که در مقابل مشکلات ایستاد و در برابر تبلیغات و کارهای نکرده برخی آقایان سکوت نکرد،به حق انتظار عکس العمل شدیدتری در مقابل یکی دیگر از تصمیمات ناعادلانه این فوتبال بی درو پیکر را دارند .

 

 

 

 

 

 نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید