تیم ترمه دستجردی به جای فولاد یزد به عنوان نماینده شهر یزد در مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته 2 باشگاه های کشور در فصل جدید شرکت می کند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، رئیس هیات فوتبال استان یزد با اعلام این خبر گفت: جلسه ای با حضور مسئولان باشگاه فولاد یزد، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، نماینده مجلس و هیات فوتبال یزد تشکیل و در خصوص تغییر نام و جابجایی باشگاه فولاد اقدام بعمل آمد .

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم بعمل آمده، تیم فولاد یزد بدون دریافت هیچ هزینه ای از امروز تیم را به مهدی دستجردی و سید علی پاکزاد مقدم به نمایندگی از باشگاه در شرف تاسیس ترمه دستجردی واگذار می نماید.

عبدالرضا دستا گفت: باشگاه فولاد یزد و وحدت مسئول پرداخت تمام بدهی های گذشته تیم در سنوات قبل به اشخاص حقیقی و حقوقی و مراجع ورزشی استان هستند.

وی تصریح کرد: در خصوص بدهی های گذشته هیچگونه مسئولیتی بر عهده باشگاه جدید التاسیس ترمه دستجردی یزد نیست و نماینده فوتبال استان در ادامه رقابت ها شرکت می کند.

وی گفت: سید علی پاکزاد مقدم به عنوان مدیر عامل و مهدی دستجردی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه، وظایف قانونی خود را برای حضور جدی نماینده استان در لیگ دسته 2 کشور انجام می دهند.

رئیس هیات فوتبال استان یزد افزود: وضعیت باشگاه جدید بر اساس مقررات در کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان یزد برای انتقال قطعی امتیاز فولاد به ترمه دستجردی یزد پیگیری و اقدام های لازم بعمل می آید.

لازم به ذکر است، تیم فولاد (وحدت) یزد در هفته نخست رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در مقابل حریف خود گل ابریشم تهران حاضر نشد و در صورتی که در بازی روز چهارشنبه با داماش گیلان نیز به رشت سفر نمی کرد، از جدول رقابت ها کنار گذاشته می شد. 

بدین ترتیب، داماش گیلان که در هفته اول مسابقات با قرعه استراحت مواجه شده بود، در چهارچوب دومین هفته از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 17:15 چهارشنبه 22 شهریور در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای ترمه دستجردی یزد خواهد بود.