به گزارش وارش اسپرت-پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، در مراسمی که در دفتر هیات تنیس روی میز گیلان برگزار شد؛ امید حلیمی به سمت رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان رشت با حکم محمدرضا گلی سرپرست هیات تنیس روی میز گیلان منصوب شد.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم با حکم سرپرست هیات تنیس روی میزگیلان؛ ایمان رنجکش، طاهر کرمدوست و منصوره شعبان زاده به عنوان اعضای کمیته اطلاع رسانی هیات تنیس روی میز استان گیلان منصوب شدند.

امید حلیمی رئیس جدید هیات تنیس روی میز شهرستان رشت دراین مراسم با ارائه گزارشی از وضعیت تنیس روی میز در شهرستان رشت گفت: با بکارگیری نیروی های مختصص و باتجربه به دنبال آن هستیم تا تنیس روی میز رشت را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

وی افزود: باید هیات شهرستان از وضعیت فعلی خود خارج شود و با ارائه برنامه های مشخص و سنجیده در مسیر توسعه این رشته ورزشی پر مخاطب بکوشیم.

در ادامه این مراسم ایمان رنجکش به نمایندگی از اعضای کمیته اطلاع رسانی هیات تنیس روی میز گیلان گفت: برای فراگیری یک ورزش عمومی یا یک حرکت مثبت اجتماعی باید اعضای جامعه را نسبت به کارکردهای آن حساس کنیم و موقعی مردم نسبت به مقوله ای حساس می شوند که رسانه ها آنان را حساس کنند.

وی افزود: رویدادها و برنامه های هیات های ورزشی گیلان بدلیل ضعف در بکارگیری نیروی انسانی مناسب در حوزه رسانه آنطور که باید به مردم انتقال نمی یابد و اکثر مردم از اجرای برنامه ها و فستیوال های ورزشی در منطقه شان بی خبرند.

رنجکش با اشاره به ظرفیت های تنیس روی میز گفت: این رشته ورزشی فرای از سالن و ورزشگاه در اکثر محیط های عمومی قابل دسترس است و این توانایی را دارد که در کنار برنامه ریزی برای ورزش حرفه ای، با نگاه خاص به تنیس روی میز خیابانی و بهره گیری از ظرفیت پارک ها و مراکز عمومی در مسیر تولید نشاط اجتماعی گام برداریم.

وی به انتصاب سرپرست هیات تنیس روی میز استان اشاره کرد و گفت: حضور آقای گلی در راس هیات تنیس روی میز گیلان با توجه به تجارب مدیریتی و نگاه تخصصی ایشان به بحث اقتصاد ورزش می تواند زمینه های توسعه این رشته ورزشی را در گیلان فراهم آورد.

گفتنی است در این مراسم مربیان، کارشناسان و پیشکسوتان تنیس روی میز گیلان حضور داشتند و به بیان دیدگاه های خود پرداختند. / ایلنا