وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: باشگاه داماش گیلان همچنان زیر پوشش شرکت امیر منصور آریا باقی خواهد ماند و به نهاد یا فرد دیگری واگذار نخواهد شد.
به گزارش وارش اسپرت و به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان، وی افزود: تامین بودجه فصل جاری نیز طبق شرایط مدون انجام شده و به زودی ابلاغ خواهد شد.
امیر عابدینی در پاسخ به سوالی در خصوص میزان بودجه مورد تصویب گفت: با این بودجه باشگاه در اداره هزینه های تیم و با جذب اسپانسر مشکلی نخواهد داشت.
وی همچنین در خصوص دغدغه هواداران نسبت به کوچ بازیکنان این تیم تصریح کرد: امروز با حسین ابراهیمی جلسه ای برگزار کردم و مسایلی را برایش مطرح نمودم که تصور من این است که وی برای رفتن از داماش با تردید جدی مواجه شده است. از وی خواستم بیشتر در این زمینه فکر کند و به تیم شهر خود برگردد و از لحاظ مالی نیز شرایط به نفع او خواهد بود.
 
به ادامه مطلب مراجعه کنید…

عابدینی سپس به وضعیت آبشک و نظیف کار اشاره کرد و گفت: هواداران مطمئن باشند که به هر قیمتی شده آبشک و نظیف کار در داماش حفظ خواهند شد.

وی سپس به جذب مدافع وسط خارجی تیم گهر بنام ساشا و همچنین سیاوش ناصحی اشاره کرد و گفت: ابوذر رحیمی نیز در داماش خواهد ماند.

 

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان همچنین از بازگشت کبه به تیم داماش برای فصل جدید خبر داد و گفت: هرچند بازیکنان بصورت انفرادی تمرینات خود را آغاز کرده اند اما از بیستم خرداد ماه تمرینات گروهی استارت خواهد خورد.

وی همچنین از حضور خود در رشت برای مذاکره با کلیه بازیکنان و تمدید قراردادشان طی روز آینده خبر داد.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید