وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: مدیرعامل باشگاه داماش گیلان اعلام کرد مبلغ 9 میلیارد ریالی واریزی به باشگاه داماش گیلان برای حساب فی مابین آقای شهرام قویدل و باشگاه تامین شده است.

 
به گزارش وارش اسپرت و به نقل از مهر عابدینی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: آنچه در رسانه‌ها از طرف بنده اعلام شده که قوه قضائیه مبلغ 9 میلیارد ریال به ما پرداخت و یا کمک کرده‌ است، بدینگونه اصلاح می‌شود که این مبلغ به حساب فی مابین آقای شهرام قویدل و باشگاه تامین شده است زیرا به علت اینکه قرارداد فی‌‎مابین باشگاه داماش با آقای قویدل فسخ شده و این فسخ به مراجع ذیربط و قانونی اعلام شده است.
 

به ادامه مطلب مراجعه شود…

وی همچنین خاطرنشان کرد: هرگونه مطلبی غیر از این، یا اشتباه بنده در بیان مطلب و یا برداشت اشتباه دوستان خبرنگار بوده است.

مدیرعامل باشگاه داماش همچنین افزود: با تمامی بازیکنان داماش بزودی قرارداد منعقد می‌کنیم زیرا تیم ما در سال گذشته نشان داد تیم بسیار خوبی است و با همان بازیکنان می‌‍توانیم سال خوبی را پیش رو داشته باشیم.

 

وی در ادامه تاکید کرد: اسپانسرهای خوبی برای باشگاه داماش پیدا شده است که این نوید را می‌دهند از نظر وضعیت مالی سال خوبی را پیش رو خواهیم داشت.

عابدینی همچنین گفت: در مورد جدایی حسین ابراهیمی حرف‌های زیادی برای گفتن دارم که بعدا آنها را اعلام خواهم کرد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید