وارش اسپرت:

 

مدتی پیش خبر مصدومیت علی امیری مهاجم موقعیت طلب داماش به گوش رسید. فرصتی دست داد تا با وی گفتگوی کوتاهی را ترتیب بدهیم و از او در مورد مصدومیتش و میزان جدیت آن و همچنین زمان بازگشت او به میدان را بپرسیم.

 

امیری در پاسخ به علت مصدومیت خود میگوید:" من و تعدادی از بچه ها که 3 هفته پیش در لیست 18 نفره بازی جام حذفی حضور نداشتیم در یک بازی دوستانه با جوانان باشگاه داماش مسابقه تمرینی را برگزار کردیم که متاسفانه بر سر تصاحب توپ دچار مصدومیت تقریبا شدیدی شدم که کم کم رو به بهبودی گذاشته و از یکی دو روز قبل دویدن آرام در دور زمین را شروع کردم."

 

در مورد مهاجم مونته نگرویی داماش آدمیر و انتقاد هواداران از او پرسیدیم که علی امیری اینگونه به ما پاسخ داد: " من نمیتوانم در مورد آدمیر نظر خاصی به شما بدهم. به هر حال مهاجم خارجی ماست و حتما بازیکن خوبی هست که مربی تیم تصمیم گرفته تا از او در ترکیب تیم استفاده کند"

وی در ادامه گفت:"به نظر من تمام مهاجمان دنیا هم روز خوب دارند و هم روز بد. یک وقت شما میبینید که بهترین مهاجم دنیا در یک روز 10 موقعیت ایده آل را از دست میدهد. حتی ون نیستلروی که به موقعیت طلبی مشهور است ممکن است مثلا در یک روز 3 موقعیت صد در صدا را ازدست بدهد."

 

 

وی همچنین گفت: " هم افشین از ناحیه مچ پا مصدوم شده و هم من. ان شاالله سعی خواهیم کرد که اگر در بازی های آینده و بعد از رفع مصدومیتمان از ما استفاده شد مثمر ثمر باشیم."

امیری در مورد زمان آمادگی خودش برای حضور در میدان نیز گفت:"ان شاالله فکر میکنم که اگر مشکل خاصی به وجود نیاید تا یک هفته آینده شاید بتوانم پا به توپ شوم."