به گزارش وارش اسپرت به نقل از سایت گل الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان در رابطه با وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی گفت: بعضی از دوستان که از جنس فوتبال هستند و با هم نزدیک و دوست هستیم می آیند حرفهایی می زنند که همه اش صحیح نیست. کسانی که گفتند علت خرابی چمن عضدی استفاده بیش از حد از آن است فراموش کردند که بیشترین بار استفاده چمن را خود آنها دارند بر چمن تحمیل می کنند؟

 

ببینید ما در عضدی به جز مسابقات کشوری در سطوح مختلف و لیگ برتر عضدی را به تیم دیگری به جز داماش نمی دهیم. معلوم است که اگر هفته ای شش جلسه تمرین و یک روز مسابقه و بازی نوجوانان و جوانان و امید در یک چمن برگزار شود، آن چمن هرچقدر هم کیفیتش بالا باشد آسیب می بیند، ما نود درصد بهره برداری را به داماش و تیمهای پایه اش اختصاص داده ایم. شما بروید از آنها که آسیب دیده اند بپرسید که آیا کفش مخصوص چمن داشته اید؟

 

متن کامل در ادامه مطلب

این ورزشگاهها را اداره ورزش و جوانان تجهیزش را انجام داد و من از آنها تشکر ویژه می کنم و باشگاه داماش هم در بهبود و تجهیز کردنش به ما کمک رساند و یاری مان کرد. اما چمن را خود ما خریدیم و از بهترین جنس بازار هم می باشد. در هوای اغلب بارانی رشت و انزلی بهترین دوا چمن مصنوعی است. شما ببینید اگر عضدی چمنش طبیعی بود آیا در این دو هفته ی بارانی می شد که تیمی در آن تمرین کند؟ حالا که می گویند مشکل دارد قرار است دیگر تیمی در آن تمرین نکند و فقط ریکاوری پیش از بازی و روز مسابقه در آن حاضر شوند تا این مدلی زمین هم خوب بماند. ما یا باید امکاناتمان قوی باشد تا از این چمن زیاد استفاده کنیم و یا وقتی بودجه مان محدود است بهره برداری را کم کنیم.

 

الماسخاله در رابطه با کارهایی که برای بهبود چمن مصنوعی عضدی می توان انجام داد گفت: ما امسال هفده میلیون گرانول خریدیم و به زمین اضافه کردیم. اما با توجه به استفاده بیش از حد این کفاف نمی دهد و از شرکتی که این کار را انجام می دهد تقاضای برآورد کردیم که برای شانه زدن و ریختن گرانول به قدر کافی یک پیش فاکتور 63 میلیونی برای ما آورده است. تازه اگر بازهم استفاده ما بیش از حد باشد باید هر نیم فصل این هزینه را متقبل شویم. به همین دلیل ما بعد از این با وسواس بیشتری از این زمین که فعلا عصای دست ما است استفاده خواهیم کرد.

 

رئیس هیات فوتبال گیلان در خصوص اساس بازدید نمایندگان AFC از استادیوم های سردارجنگل و عضدی رشت و باشگاه های داماش و ملوان گفت: ببینید این بازدید سه محور داشت. مبحث قانون و تشکیلات، بررسی ساختار باشگاهها بر اساس اساسنامه استاندارد ای اف سی و چک کردن استادیوم هایی که از سوی باشگاهها معرفی شده با استاندارد ای اف سی که در این رابطه ماهاجان واسوده وآن بازرس کمیته حقوقی، کوین چونگ بازرس کمیته مالی و استیو کیم نیز به عنوان رییس کمیته تحقیقات در رشت حضور داشتند. الماسخاله در پاسخ به هیاهوی این یکی دو روز درودگر در رابطه با اینکه ناظران تهدید کردند که نباید مدیریت ملوان تغییر کند گفت: هیچ موقع ناظران نمی آیند و نتایج بازدید خود را با ما در میان نمی گذارند. این را می توانید از رییس روابط بین الملل فدراسیون که همراه ما بود بپرسید. در واقع اصلا به آنها ربطی هم ندارد که چه فردی مالک یا مدیر چه باشگاهی هست، آنچه که برای آنها مهم است حساب و کتاب درست و دقیق انتقال ها می باشد. آنها آمدند و بازرسی در اسناد کردند تا ببینید وقتی باشگاه به هدایتی منتقل شد و از آن به فرمانداری و شورای شهر انزلی داده شد، این پولها چگونه و در چه حساب هایی ریخته شد و آقای درودگر به آنها گفت که همه ی این انتقالات به صورت هبه بوده! برای بازرسان تنها تراز مالی باشگاهها مهم است نه نام مدیرعامل یک تیم!

 

وی در رابطه با ادعای درودگر مبنی بر برداشتن پول هیات فوتبال از حساب باشگاه ملوان برای بازسازی سردارجنگل گفت: ما هرچیزی را که به نفع فوتبال گیلان باشد اقدام می کنیم. ورزشگاه سردارجنگل به عنوان ورزشگاه خانگی دو تیم ملوان و داماش معرفی شده است و خود شما هم می بینید که داماش در عضدی بازی می کند که مورد تایید ناظران هست و از سردار استفاده ای نمی کند، اما ورزشگاه تختی انزلی اصلا مورد تایید ای اف سی نیست و اگر آن استادیوم برای ملوان معرفی می شد اصلا مجوز این باشگاه برای لیگ برتر لغو می شد. اگر سردارجنگل بتواند نمره بالایی از نظر ناظران بگیرد که من فکر می کنم این اتفاق بیفتد، هم ملوان و هم داماش منتفع می شوند و می توانند پروانه حرفه ای بگیرند، پس همانطور که گفتم آنچه به صلاح فوتبال گیلان باشد انجامش می دهیم و نمی گذاریم بعضی از هیاهوها باعث شوند تا دو فردای دیگر در برابر مردم استان شرمنده شویم، چون این مردم همیشه هستند و افراد امروز می آیند و فردا معلوم نیست که باشند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید