مدیرعامل باشگاه داماش با اشاره به رأی ناعادلانه کمیته انضباطی در دیدار این تیم مقابل چوکا گفت: داماش دیدارهای جام حذفی را به چشم دیدارهای تدارکاتی نگاه می‌کند و هدف اصلی این تیم صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول است.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از فارس، محمدمهدی الطافی با اشاره به رای ناعادلانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در دیدار داماش مقابل چوکا اظهار کرد: گزارش ناظر مسابقه کمی مغرضانه بوده است و ایشان هر بار که به گیلان آمد این‌چنین گزارش‌هایی را تحویل فدراسیون داده است.

وی با بیان اینکه داماش دفاعیه خود را تقدیم فدراسیون می‌کند، تصریح کرد: باشگاه داماش گیلان به رای صادره اعتراض می‌کند، توبیخ داماش و چوکا توسط کمیته انضباطی در حالی رقم خورده است که تنها یک روز پس از پایان دربی گیلان در جام حذفی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون خواهان تشویق هواداران دو تیم داماش و چوکا شد.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با اشاره به اینکه جام حذفی نام داماش را دوباره سر زبان‌ها انداخته است افزود: داماش بازی‌های جام حذفی را به‌عنوان دیدارهایی تدارکاتی در نظر می‌گیرد و هدف اصلی این تیم صعود به مسابقات لیگ دسته اول است.

الطافی با اذعان به اینکه بازیکنان داماش تمرین روز گذشته این تیم را تحریم کردند، بیان کرد: این تحریم به دلیل عدم دریافت قراردادهایشان است، در شرایط بغرنج اقتصادی جامعه، دست باشگاه کمی خالی است و هزینه‌های یک باشگاه تنها پرداختی به بازیکنان نیست، هزینه‌های جاری باشگاه بودجه قابل‌توجهی را می‌طلبد.

وی گفت: باشگاه تمام تلاش خود را انجام می‌دهد هرچه سریع‌تر حساب بازیکنان را پر کند و بازیکنان حق خود را می‌خواهند، بازیکنان داماش این تیم را دوست دارند و با تمام وجود برای سربلندی داماش تلاش می‌کنند.