او فوتبال خود را مدیون به رشت میداند. در آستانه اولین بازی داماش گیلان در برابر فولاد نطنز، مصاحبه اختصاصی وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان با بازیکن اسبق پگاه، سپاسی،پرسپولیس و بازیکن حال و حاضر داماش با همت همکار خوبمان آبرار با تعصب(مازیار) اکنون در پیش روی شماست.

 

*آقای افشه همه شما رو میشناسند اما خودتون رو بیشتر برای هواداران معرفی میکنید؟!

بهنام افشه هستم، متولد سال 62. 4 سال قبل پگاه بودم،یه مدتی هم تو فجر قبل از پگاه هم یه مقطعی تو پرسپولیس بودم.

 

*بچه فومن هستید دیگه درسته؟!

بله. البته اطرافش.

 

*دقیقا کجا؟!

دهستان گشت، روستای دار آباد…

 

*چی شد که از تیم داماش رفتید و دوباره برگشتید؟!

والله دیگه هر رفت و برگشتی توی این فوتبال هست، فوتبال حرفه ای هست و من هم به خاطر یه سری مسائل که مسائل مالی هم میشه گفت بی تاثیر نبوده و بالاخره یه سری توافقات هم نشد توی سال اول با آقای مهندس و نشد که قرارداد ببندم.

تیمی هم که رفتم تیم خوبی بود ولی به هر حال این یک سال هم گذشت و شرایط برای حضور من مهیا شد و تونستم برگردم با شناختی که از قبل داشتم.

 

*تجربه تون تو اونجا چطور بود؟!

تجربه خوبی رو تونستم کسب کنم. یه سال خوب فوتبالی برای خودم بود.به هر حال چیز دیگه ای که به من ثابت شد این بود که توی فوتبال نمیشه هیچ وقت از اول فصل پایان فصل رو پیش بینی کرد و از آینده خودت مطمئن نیستی مخصوصا تو فوتبال ایران که گاها هیچ چیزی سر جای خودش نیست

 

برای خواندن ادامه مصاحبه بر روی ادامه مطلب کلیک کنید…

*امسال ما شاهد یه موشک در شهر باران هستیم؟!

خواهش میکنم لطف دارید. درسته که من تو اوایل فوتبالم تو اینجا نبودم اما هر چی تجربه و پیشرفت  که  به دست آوردم از شهر رشت و پگاه سابق و همینطور داماش فعلی هست. ان شاالله بتونم با تمام تلاشم جواب محبت های مسئولین و مردم رشت رو بدم به امید خدا.

 

*نظرتون در مورد تیم امسال و همینطور ماریان پوشنیک سرمربی تیم چیست؟!

من فکر میکنم تیم امسال از لحاظ شکل تیمی و همینطور نفرات و سرمربی و غیره تو سطح خیلی خوب بالایی هست. به نظر من سطح تیم ما امسال از تمام تیم های لیگ 1 بالاتره و حتی به نظر من از 6-7 تیم لیگ برتری هم سطح بالاتری رو داریم.

 

*یه سوال که امیدوارم بهم رک و راست جواب بدید!!

بله صد در صد!

*مربی تیم رو از لحاظ تمرینات تو چه سطحی میبینید؟!

مربی تیم از لحاظ تمرینات و سیستم و دیسیپلین تو سطح بالایی قرار داره  ومن فکر میکنم شرایط فوتبال ایران و در واقع ما بازیکنان ایرانی هستیم که گاها با چنین وضعیتی مشکل پیدا میکنیم و گرنه مربی کار و دیسیپلین خاص خودش رو داره.

 

*سایت وارش اسپرت به تازگی تاسیس شده، آیا تا بحال بهش سر زدید؟!

والله راستش و بگم اسمش رو تو باشگاه شنیدم ولی رک و راست تا حالا نشده که بهش سر بزنم.

 

*وبسایت ما به تازگی برای هواداران داماش گیلان تاسیس شده.اگه بهمون سر بزنید خوشحالمون میکنید.

چشم حتما

 

* در ارتباط با هواداران چه صحبتی دارید؟

امیدواریم که هواداران دست از حمایت ما تحت هیچ شرایطی بر ندارند. لیگ یک شرایط خیلی خیلی سخت تری رو نسبت به لیگ برتر داره و ما امیدواریم که هواداران از روز اول تا آخرین روز دست از حمایت تیم بر ندارند تا ما بتونیم که جواب محبتهاشون رو بدیم ان شاالله.

 

*و سوال آخر.نظرتون در ارتباط با بازی فردا با فولاد نطنز(سپاهان نوین) چیه؟!

در مورد بازی فردا باید بگم که در کل چند تا بازی اول چندان ملاک نیست برای قدرت تیم ها ولی امیدواریم که تیم خیلی زود جا بیفته و بتونیم که یه روند خوبی رو دنبال کنیم و تا آخر فصل هم اون رو ادامه بدیم. ان شاالله و به امید خدا که بتونیم بازی فردا رو ببریم.

 

ممنون از شما

 

مصاحبه از: آبرار با تعصب(مازیار)

تاریخ و زمان:چهارشنبه 31/6/89 ساعت 17:30 استادیوم سردار جنگل رشت