وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: بعد از انتشار خبر واگذاری داماش به هولدینگ گرند خراسان ، ابهاماتی در مورد اهداف این گروه به وجود آمد.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از یک منبع موثق از خراسان رضوی، این گروه یک هفته قبل از آنکه برای کنفرانس مطبوعاتی عازم رشت شوند و در حالی که مشغول مذاکرات ابتدائی برای خرید تیم های راه آهن سورینت و داماش گیلان بودند، با مراجعه به بانک شهر مشهد تقاضای تسهیلات هشتاد میلیاردی برای تیمداری در لیگ برتر کرده بودند که هنوز شورای شهر مشهد با این تقاضا موافقت نکرده است.

 

این منبع آگاه هدف این گروه برای خرید داماش گیلان را خروج تیم از گیلان ندانست بلکه حضور در عکس های خبری و کنار مدیرعامل داماش(که سابقه ی استانداری خراسان را دارد) و حضور با وی در برنامه تلویزیونی تشریح کرد!

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

با توجه به گزارش فوق و مشاهده خبرنگار وارش اسپرت قبل از آغاز کنفرانس مطبوعاتی گروه گرند در باشگاه داماش ، مبنی بر اینکه اعضای این گروه برای حضور امیر عابدینی و مجید طلائی در یک برنامه زنده تلویزیونی اصرار شدیدی داشتند، می تواند مهر تائیدی بر این گزارش رسیده باشد و احتمال داده می شود بحث انتقال امتیاز لیگ برتری داماش به مشهد که غیرممکن است هم بیشتر برای فرار از فشارهای وارده از مشهد بر مدیران این شرکت بوده است.