با اعلام رای مرجع قضایی فدراسیون فوتبال، کیا تهران رقیب داماش در مرحله اول پلی آف صعود از لیگ سه فوتبال ایران شد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در حالی که قرار بود دیدار پلی آف لیگ سه مابین تیم‌های آریو اسلامشهر و داماش گیلان روز شنبه ( دیروز) در استادیوم شهدای اسلامشهر برگزار شود، فدراسیون فوتبال طی دستوری در روز ۲۳ تیر این بازی را معلق اعلام کرد و حال بنا بر رای کمیته انضباطی فدراسیون، کیا تهران رقیب داماش در مرحله اول پلی آف لیگ سه شد!

ماجرا به پرونده مفتوح بازی تیم‌های مردان پاشا البرز و نوین کشاورز علی آباد در گروه اول مرحله نهایی لیگ سه بر‌می‌گردد که در فاصله دو هفته به انتهای مسابقات، به دلیل آنچه اثبات حضور بازیکن ۴ اخطاره از تیم کشاورز در مسابقه مذکور عنوان شده بود، کمیته استیناف رای به پیروزی مردانپاشا داد و در نهایت این نتیجه منتج به صدرنشینی و صعود تیم البرز به لیگ دو شده بود.

اما حالا مرجع قضایی فدراسیون فوتبال برای سومین بار در خصوص این پرونده رای داد و با رد رای استیناف، مسبب این شد که دست مردانپاشا در پوست گردو بماند و آریو اسلامشهر مستقیما به لیگ دو صعود کند و تیم تحت مالکیت مهدی مهدوی کیا یعنی کیا تهران (آکادمی کیا) به دلیل برتری رو در رو مقابل البرزی‌ها در مرحله اول پلی آف لیگ سه حضور داشته باشد.

بدین ترتیب با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، تیم‌های کیا تهران و داماش گیلان در دیدار رفت مرحله اول پلی آف لیگ سه، از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۲۹ تیر در استادیوم بعثت تهران به مصاف هم خواهند رفت. دیدار برگشت نیز ساعت ۱۹:۳۰ یکشنبه ۲ مرداد در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار می شود.
کاروان داماش از روز شنبه در احمد آباد مستوفی از توابع اسلامشهر اردوی خود را برقرار کرده اند.

لازم به ذکر است، دیگر دیدار رفت مرحله پلی آف مابین تیم‌های سپاهان نوین اصفهان و دارایی تهران روز گذشته در استادیوم نقش جهان برگزار شد که با نتیجه یک بر یک مساوی خاتمه یافت. بازی برگشت این مسابقه شنبه یک مرداد برگزار خواهد شد.

همچنین دیدار رفت فینال پلی آف مابین برنده های این دو دیدار با میزبانی برنده داماش و کیا در روز ۸ مرداد و بازی برگشت نیز ۱۳ مرداد برگزار خواهد شد. ‌‌