وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کمیته استیناف حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار داماش و ملوان را تائید کرد.

 

به گزارش وارش اسپرت در حکم کمیته استیناف آمده است: "محکومیت باشگاه ورزشی داماش گیلان به لحاظ فحاشی تماشاگران علیه مسئولین تیم ملوان به رای یک مسابقه بدون حضور تماشاگر و مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی در جریان مسابقه دو تیم داماش گیلان و ملوان انزلی از سری مسابقات لیگ برتر ، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه صادره وارد کند، به عمل نیامده و مستندا به ماده 17 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عینا تایید می شود. "

 

همچنین در حکمی جداگانه در خصوص دیدار داماش و پرسپولیس رایی بدین شکل صادر شده است: دیدار دو تیم داماش گیلان و پرسپولیس در حالی هفتم فروردین ماه در رشت برگزار شد که از سوی داود کاشانی – تدارکات تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر تحریک تماشاچیان تیم مقابل صورت گرفت. برهمین اساس کمیته انضباطی وی را به توبیخ کتبی در پرونده و پرداخت مبلغ پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین از سوی تماشاگران تیم داماش گیلان تخلفاتی صورت گرفت و طبق بند 4 ماده 22 آیین نامه انضباطی تیم داماش به توبیخ کتبی در پرونده و مبلغ پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

لازم به ذکر است ، هفته گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز طی حکمی به دلیل اتفاقات دیدار داماش و مس ، داماش گیلان را به برگزاری یک بازی بدون تماشاگر محروم کرده بود و بدین ترتیب داماش در دو دیدار خانگی اول خود در رقابت های لیگ دسته اول از حضور هوادارانش محروم خواهد بود!!