داماش گیلان در حالی که می‌رفت تا دومین امتیاز دور ازخانه خود را در روز‌های سخت خود به دست بیاورد، با گل لحظات پایانی بازی را به میزبانش واگذار کرد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، درچهارچوب هفته بیستم از رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان که همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی خود روزهای عجیب و سختی را در رقابت‌های لیگ یک سپری می‌کند، عصر سه‌شنبه (امروز) در استادیوم تختی اهواز مهمان تیم استقلال آبی‌پوش ملاثانی بود که این دیدار در نهایت با گل لحظات پایانی تیم میزبان با نتیجه دو بر یک به سود استقلال آبی‌پوش ملاثانی خاتمه یافت.

گل‌های این بازی پر موقعیت که دو ضربه به تیر دروازه نیز از داماشی‌ها داشت را رضا پورمهدی در دقیقه ۱۲ برای داماش گیلان و امید صیدالی در دقیقه ۱۹ و وحید نامداری در دقیقه ۴+۹۰ برای استقلال ملاثانی به ثمر رساندند.

داماش با کسب این نتیجه کماکان ۱۳ امتیازی و در رتبه شانزدهم جدول رده‌بندی باقی ماند.

داماش گیلان از ساعت ۱۴:۴۵ سه‌شنبه ۸ اسفند در چهارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ یک در استادیوم شهید عضدی رشت میزبان تیم بالای جدولی خیبر خرم آباد خواهد بود.

ترکیب داماش گیلان:  اشکان توانا، پژمان نجات، سعید دلاور (مجتبی بیژن از ۸۶)، حسین خیری، عباس کندل ( سپهر سیمان‌پور از ۶۸)، محمد رستمی، سیامک علیزاده (آرمان لطف خدا از ۸۶)، سجاد قلی بیگی (آرمین انبساطی از ۷۷)، رضا زاهد تبار، سعید طالبی (حسین حق‌شناس از ۶۸)، رضا پورمهدی.