پیش از آغاز تمرین داماش و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از حضور لژیونر گیلانی آلکمار هلند در رشت استقبال کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، با اطلاع دکتر مسعود رهنما از حضور علیرضا جهانبخش در رشت، وی به همراه چند تن دیگر از قهرمانان ملی گیلان در اداره کل ورزش و جوانان گیلان از هافبک تیم ملی فوتبال ایران استقبال کردند.
در این دیدار علاوه بر استاد مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، قهرمانانی نظیر محمد رهبری نائب قهرمان شمشیربازی جهان، سعید حسنی پور و محمدرضا عابدی محزون کاراته کاران قهرمان آسیا، حضور علیرضا جهانبخش در شهر رشت و تمرین داماش گیلان را خیر مقدم گفتند.

 

علیرضا جهانبخش

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در بخشی از صحبت های خود جهانبخش را مایه مباهات گیلانی ها دانست و خاطرنشان کرد: حضور در عرصه ی ملی و سطح نخست فوتبال اروپا نشان از شایستگی شما دارد و امیدوارم با رفع موانع موجود در فوتبال گیلان استعدادهای بیشتری از این سرزمین شکوفا شوند.
سرمربی اسبق تیم ملی کاراته ایران ادامه داد: برای من اخلاق مداری و توجه به گذشته خودتان تحسین برانگیز است زیرا با آنکه در اروپا بازی می کنید هیچ گاه داماش را از یاد نبرده اید.

 

مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان

در ادامه علیرضا جهانبخش با تشکر از مسعود رهنما گفت: گیلان استعدادهای زیادی در ورزش های مختلف دارد و امیدوارم با حمایت مسئولین پیشرفت بیشتری در بخش ورزش شاهد باشیم.
جهانبخش در بخشی دیگر از صحبت های خود با تمجید از سرمربی سابق داماش و کنونی سپیدرود خاطر نشان کرد: آقای نظرمحمدی از معدود مربیانی بود که در تمرینات تیم ملی در حال یادداشت برداری از تمرینات کی روش بودند و این برایم خیلی جالب بودو آن تلاش و پیگیری علی آقا موجب موفقیت فصل گذشته اش در سپیدرود شد. شاید تا قبل از این موفقیت فقط از علاقه و پیگیری علی آقا شنیده بودم اما صعود سپیدرود به لیگ برتر بیانگر بار فنی این مربی رشتی است.

 

علیرضا جهانبخش بازیکن سابق داماش

لژیونر گیلانی آلکمار هلند در مورد تاثیرات مثبت تمرینات کیروش در مربیان ایرانی اذعان داشت: سه مربی را معمولا در تمرینات تیم ملی می دیدم که هر سه نتایج خوبی با تیم های خود در لیگ ایران گرفتند آقای عبدالله ویسی با استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شد، آقای تارتار و نظرمحمدی هم موفق به صعود از لیگ دشوار دسته اول به لیگ برتر شدند.

علیرضا جهانبخش - مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان