مالک باشگاه داماش گیلان، تنها ۲۴ ساعت پس از صعود این تیم به رقابت‌های لیگ یک استعفای خود را اعلام کرد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، ناصر زحمتکش مالک یک سال اخیر داماش گیلان، در پست مطلبی در صفحه اینستاگرام شخصی خود ضمن اعلام کناره گیری از داماش عنوان کرد که دیگر در گیلان تیم‌داری نمی‌کند.

او در این پست اینستاگرامی نوشته است: «با توجه به اینکه ۹ ماه در استان گیلان تیم داری می کنم،در بدو صحبتم کمال تشکر و قدر دانی را از مجموعه شورای شهر و شهرداری رشت و همچنین رئیس هیئت فوتبال استان را دارم.
در همین زمان کوتاه تیم فوتبال ساحلی بانوان داماش قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شد و همچنین با توجه به اینکه تیم داماش تیم های پایه نداشت اقدام به درست کردن تیم های پایه نوجوانان و جوانان و امید که پشتوانه تیم بزرگسال باشند اما در این مدت اکثر مسئولین استان قول های به ما دادند که برای مجموعه داماش انجام نشد ولی در همین مقطع زمانی به تیم های دیگر استان که در لیگ‌۲ و لیگ ۱ وجود داشتند انجام پذیرفت حال با این وصف و حال دین خود را در این مقطع کوتاه به فوتبال این استان ادا کرده و دیگر در این استان تیم داری نمی کنم
با آرزوی موفقیت و بهروزی برای تمام تماشاگران پرشور و باغیرت تیم داماش که در شرایط سخت یارو یاور تیم محبوب شهرشان بودند. »