دیار وارش: کاروان داماش گیلان سفر خود به آبادان را آغاز کرد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان داماش گیلان ساعت 8 صبح امروز (جمعه)، پس از صرف صبحانه در هتل المپیک، رشت را به مقصد آبادان ترک کرد.
داماشی ها در سفر به آبادان، ابتدا با اتوبوس به تهران عزیمت می کنند، سپس ساعت چهاربعدازظهر با پرواز مستقیم تهران – آبادان به این شهر خواهند رفت. بدین ترتیب داماش پیش از بازی با نفت نوین فرصتی را برای برگزاری تمرین ندارد و احتمالا تنها عرق گیری انجام می شود.
شایان ذکر است، بازیکنان و اعضای تیم داماش پیش از سفر به آبادان با دریافت چک 15 درصدی دیگر قرار داد خود، شارژ مالی هم شدند تا با روحیه ای مضاعف به آبادان بروند. این چک که به تاریخ اول دی صادر شده است، مجموع پرداختی تمامی داماشی ها را پیش از آغاز نیم فصل دوم دور مقدماتی به 35 درصد می رساند.
اسامی بازیکنان داماش گیلان در سفر به آبادان به این شرح است: مجتبی فرهادی، اشکان توانا، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، بابک رمضانی، حسین گوهری،  حسین نظیری، محمد همرنگ، مسعود روزبهانی، حسن رمضانی، هادی سهرابی، حامد اکبری پور، علی یونسی، علیرضا تربره، صالح نوروزپور، سید محمد اسلامی، حسام یعقوبی و شروین بزرگ. 
دیدار تیم های نفت نوین آبادان و داماش گیلان در چارچوب هفته سیزدهم مرحله مقدماتی رقابت های لیگ دسته دو باشگاه های کشور از ساعت 14 شنبه 13 آذر در استادیوم تختی آبادان برگزار می شود.