در فاصله یک روز پس از عزیمت کاروان داماش گیلان به تهران، اردوی آماده سازی لاجوردی‌پوشان رشت تا مشخص شدن وضعیت مالکیت تیم تعطیل شد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، درحالی که همگان منتظر بودند تا در ابتدای هفته جاری روند نقل و انتقال مالکیت باشگاه مابین ناصر زحمتکش و پیمان بهاروند رسمی شود، این اتفاق نیفتاد و طی نامه‌ای که به تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ناصر زحمتکش به هیات فوتبال گیلان ارائه کرد، قرارداد پیشین را به دلیل عدم ایفای تعهدات فی مابین فاقد اعتبار دانست.

در حالی که پس از این اخبار، شنیده‌ها از تعیین تکلیف وضعیت مالکیت با قراردادی جدید و تا پایان هفته خبر می‌داد، با توجه به اعلام تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، حالا همه چیز به روزهای ابتدایی هفته آتی موکول شده است.

همچنین کاروان داماش گیلان نیز که روز گذشته جهت برپایی اردوی آماده‌سازی به تهران عزیمت کرده بود، پس از این خبرها راهی رشت شد.
گفته می‌شود در صورت انجام تفاهمات مجددا عازم تهران خواهد شد.

انتظار به حق هواداران این است که با توجه به اینکه کمتر از یک ماه به آغاز رقابت‌های لیگ یک باقی‌مانده است، متولیان ورزش و فوتبال استان نیز هر چه سریعتر به این موضوع ورود کنند تا داماش با آمادگی کافی وارد ماراتن سنگین لیگ یک شود.