داماش گیلان با سپری کردن روزی فاجعه بار در تالش، شانس خود برای صعود را به اما و اگرها گره زد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز ششم تیر ۱۴۰۱ در چهارچوب هفته شانزدهم مرحله نهایی لیگ سه در یک بازی مهم و شش امتیازی در تالش به مصاف تیم پانیک این شهر رفت که در نهایت این بازی که تا دقیقه ۷۵ با ۳ گل به سود تیم میزبان در جریان بود، نیمه تمام ماند!

شایان ذکر است که لحظاتی پس از خروج تیم‌ها از زمین هواداران پانیک وارد زمین شده و به برگزاری جشن پرداختند و با انفجار مواد محترقه خود شرایط زمین را برای ادامه بازی نامناسب کردند. از آنجایی که کادر فنی و بازیکنان داماش مایل به ادامه دادن بازی بودند باید دید رای کمیته انضباطی چه خواهد بود.

تیم فوتبال داماش گیلان با سرمربیگری بهزاد داداش‌زاده قصد داشت که با پیروزی در این دیدار و دو مسابقه بعدی مسیر خود را برای صعود مستقیم به لیگ دو هموار کند ولی با تحمل این شکست احتمالی، نه تنها مسیر صعود مستقیم ناممکن شده است بلکه صعود به پلی آف نیز به اما و اگر کشیده شده است.

داماش در هفته آینده باید مقابل علوی خرمدره زنجان بازی کند که مدت‌هاست سقوط آن به مرحله اول لیگ سه قطعی شده است. در هفته پایانی نیز تیم فوتبال داماش گیلان در رشت در مقابل ستاره صدرایی قرار خواهد گرفت که یکی از سه مدعی اصلی صعود است.

در حاشیه دیدار پانیک تالش و داماش گیلان

در حالی که اعلام شده بود به دلیل حساسیت بازی این دیدار از هیچ رسانه‌ای پخش نخواهد شد، بازی به طور لایو از صفحه اینستاگرام باشگاه داماش گیلان در حال پخش بود! این مسئله باعث شد تا ما در وارش اسپرت زمان کافی برای هماهنگی برای پخش این بازی نداشته باشیم.

حضور پر تعداد هواداران داماش در استادیوم پوریای ولی تالش به طوری که اکثریت نسبی استادیوم در اختیار داماشی‌ها بود. هواداران داماش با اتوبوس‌هایی که باشگاه برای آن‌ها در نظر گرفته بود و همچنین اتوبوس‌هایی که توسط خودشان تهیه شده بود و همینطور خودروهای شخصی خود را به تالش رسانده بودند.

پیش و در حین دقایقی از بازی موسیقی تالشی با صدای بسیار بلند در استادیوم در حال پخش بود!

پس از گل سوم پانیک هواداران از کادر فنی خواستند تا تیم را بیرون بکشد و انتقادات شدیدی را نسبت به عملکرد ضعیف بهزاد داداش‌زاده داشتند و پس از آن درگیری بین بازیکنان و هواداران دو تیم آغاز شد! هواداران پانیک سنگ‌های بزرگی را به قصد آسیب رساندن جدی به سوی هواداران داماش پرتاب می‌کردند.

ترکیب اولیه تیم فوتبال داماش گیلان در بازی امروز

عرفان قلعه نویی (۱)، مهرام دامادی (۵)، امیر محمد پور طالمی (۴۶)، سامان فرزام پور (۲۴)، پژمان نجات (۷۷)، مجید قریشی (۷۸)، مهرگان گلبرگ (۶)، سعید طالبی (۷)، آرمان شکوری (۹)، آرمان آبسالان (۲۳)، مسعود نوری (۱۱).

نگارنده: مهرداد کتیگری ثابت