داماش گیلان در دیداری تدارکاتی به مصاف مس کرمان می رود. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، روند آماده سازی تیم فوتبال داماش گیلان که به طور رسمی از حدود 17 روز پیش در استادیوم شهید عضدی آغاز شد، همچنان به دور از شهر رشت و در زمین چمن طبیعی روستای باقلاکش از توابع شهرستان صومعه سرا زیر نظر وحید رضایی سرمربی تیم و دیگر اعضای کادرفنی ادامه دارد. 

داماش طی این مدت برای شناخت بهتر نفرات خود با دو تیم استقلال رشت و پاس گیلان دو بازی تدارکاتی برگزار کرده اند که به ترتیب به پیروزی یک برصفر و تساوی یک بر یک دست یافت. این تیم در ادامه و سومین بازی تدارکاتی خود در محکی جدی تر روز جمعه گذشته در اکباتان تهران به مصاف تیم لیگ یکی نساجی مازندران رفت که در نهایت آن مسابقه با حساب یک بر یک مساوی خاتمه یافت. 

لاجوردی پوشان شهر رشت روز چهارشنبه (فردا) دو جلسه تمرینی دیگر را برگزار می کنند و سپس صبح پنجشنبه عازم تهران خواهند شد تا پس از برگزاری دو جلسه تمرینی طی عصر پنجشنبه و صبح جمعه، عصر جمعه ششم مرداد در چهارمین دیدار تدارکاتی اش در کرج به مصاف تیم لیگ یکی مس کرمان برود. 

دیدار تدارکاتی برابر مس، ممکن است آخرین یا حداقل جدی ترین بازی تدارکاتی شاگردان وحید رضایی پیش از آغاز رقابت های جام حذفی و لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه کشور باشد. داماشی ها باید در یکی از روزهای شانزدهم یا هفدهم مرداد، اولین بازی اش در رقابت های جام حذفی را در رشت و به میزبانی دخانیات گیلان برگزار کند. داماش در صورت صعود از مرحله نخست، در مرحله دوم و طی یکی از روزهای 25 یا 26 مرداد، دومین بازی اش را در جام حذفی برگزار کند و رقابت های لیگ دو نیز از روزهای آغازین شهریور، شروع می شود.