دیار وارش: کاروان داماش گیلان، شامگاه جمعه به آبادان رسید. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان داماش گیلان که صبح جمعه از مسیر زمینی عازم تهران شده بود، شامگاه جمعه از فرودگاه مهرآباد با پرواز مستقیم تهران به فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان، به این شهر رسیدند تا برای دیدار با تیم پالایش نفت آبادان در هتل پارس کاروانسرای آبادان مستقر شوند. 

داماشی ها طبق معمول بازی های گذشته که آخرین جلسه تمرینی خود را در شهر میزبان برگزار می کردند، ظهر شنبه یک جلسه تمرینی برگزار می کنند و روز یکشنبه نیز در چهارچوب چهارمین هفته از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور، از ساعت 15:15 در استادیوم تختی آبادان به مصاف تیم پالایش نفت آبادان خواهند رفت. 

لاجوردی پوشان شهر باران در دیدار برابر پالایش نفت آبادان، آرمین منفرد دوست را که در بازی با سردار بوکان دچار مصدومیت از ناحیه زانو شده را در اختیار ندارد و سعید باقرپسند نیز که دوران مصدومیتش تقریبا به اتمام رسیده در این بازی هم غایب خواهد بود. 

لازم به ذکر است، کار قضاوت این دیدار را داریوش احمدی با کمک های سیاوش باقر نژاد و حمیدرضا افشون برعهده دارد و حسن علمداری داور چهارم و سعادت باغبان ناظر داوری  این بازی خواهند بود.

کاروان داماش گیلان شامگاه یکشنبه با پرواز آبادان به تهران،به فرودگاه مهرآباد تهران می رسند و سپس با اتوبوس از تهران به شهر باران های نقره ای بازمیگردند.