*خبر تکمیلی در مورد  بازی داماش گیلان – تراکتورسازی تبریز

پس از جلسات متعدد با نظر شورای تامین ، بازی تیم های داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز در روز چهارشنبه 26 مردادماه در استادیوم سردارجنگل رشت واقع در شش کیلومتری جاده رشت به جیرده برگزار می شود. طبق شنیده ها اکثریت نیروهای برگزار کنند مسابقه و همچنین در راس آن باشگاه داماش گیلان با این قضیه مخالفت کردند اما بخشی از نیرویی که تامین امنیت خارج از محیط استادیوم را بر عهده دارند با برگزاری این بازی در استادیوم عضدی رشت مخالفت کردند تا این بازی به سردارجنگل منتقل شود.

پس از این تصمیم گیری با تمهیدات باشگاه و شرکت اتوبوسرانی رشت و حومه ، ناوگان اتوبوسرانی از ساعت 7 غروب تا ساعتی پس از پایان مسابقه در مسیر میدان انتظام (رازی) تا استادیوم سردارجنگل رشت به شکلی گسترده هواداران داماش گیلان سرویس دهی خواهد کرد.

 

*قرعه کشی بازیهای فصل جدید جام حذفی/داماش رشت – نفت تهران در اولین گام

مراسم قرعه کشی جام حذفی فوتبال امروز (یکشنبه) با حضور نماینده سازمان لیگ و نمایندگان استان‌ها و باشگاه‌ها در هتل آکادمی فوتبال برگزار شد . طبق برنامه ریزی صورت گرفته تیم داماش گیلان در اولین گام در مرحله یک شانزدهم این بازیها به مصاف نفت تهران خواهد رفت.

 

تیم‌های پرسپولیس، ذوب آهن اصفهان،‌ راه‌آهن شهرری، استقلال، سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، نفت آبادان، سایپای البرز و تراکتورسازی تبریز در یک گروه و تیم‌های فجر سپاسی شیراز، شهید سپاسی شیراز، مس کرمان، صبای قم، مس سرچشمه کرمان، داماش گیلان ، نفت تهران، شهرداری تبریز، ملوان بندرانزلی و شاهین بوشهر در گروه دوم قرار گرفتند که باید با برنده بازی تیم‌های دسته یک و دسته دوم دیدار کنند.

مسابقات جام حذفی از هفدهم شهریور ماه آغاز شده و طبق اعلام سازمان لیگ، فینال این مسابقات قبل از پایان لیگ برتر برگزار خواهد شد.

به دلیل آنکه این مسابقات جام آزادسازی خرمشهر نامگذاری شده است نماینده خرمشهر نیز برای اولین بار در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

 

* تیم والیبال داماش گیلان

پس از فعل و انفعالات رخ داده در خصوص تیم والیبال داماش گیلان بالاخره این تیم تصمیم گرفت خود را برای حضور در فصل آینده لیگ برتر باشگاه های ایران آماده کند.

بر این اساس تمرینات این تیم از روز گذشته در سالن کارگران شهر رشت و زیر نظر فرید آخوندزاده مربی بومی این تیم آغاز شد. اکثریت بازیکنان این تیم برخلاف سال های گذشته از استعدادهای بومی انتخاب شده اند و حداقل 9 تا 10 بازیکن بومی خواهند بود.