جوانان داماش گیلان روز گذشته در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان شهرداری امیرکلا مازندران بود که در نهایت این تیم را با تک گل امیر تقی زاده شکست داد .

جوانان داماش گیلان با کسب این پیروزی 12 امتیازی شد و پس سایپا دژ شیراز که 13 امتیاز را بدست آورده در رتبه دوم جدول قرار دارد . جوانان داماش گیلان در نخستین بازی دور برگشت از ساعت 14 اول دی ماه در استادیوم عضدی میزبان داروسازی تاک ساری خواهد بود .

 

*رفتنی های داماش در نیم فصل…

شنیده های وارش اسپرت حاکیست که اصغر نصیری ، سعید مرتضوی، محمد عدالت پناه و کنعان طاهرنژاد از بازیکنان سهیمه امید وجوانان داماش گیلان به طور قرضی به باشگاه پارسه تهران انتقال داده می شوند تا به نوعی بیشتر محک زده شوند . همچنین تا این لحظه حسین کوشکی ، مسعود زارعی و مهدی کیانی نیز در لیست مازاد داماش در نیم فصل اول قرار گرفته اند.

درحالی نام این بازیکنان در خروجی های نیم فصل داماش قرار دارد که در فرجه نقل و انتقالات، هنوز هیچ بازیکنی به طور رسمی به داماش گیلان نپیوسته است .

 

* کمیته انضباطی باشگاه داماش را جریمه کرد

دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و داماش گیلان هشتم شهریورماه در رشت به انجام رسید که پس از پایان مسابقه به اتوبوس حامل بازیکنان تیم ملوان بندر انزلی خساراتی وارد شد.

پس از بررسی کمیته انضباطی، باشگاه داماش گیلان به پرداخت 000/700/23 ریال جریمه نقدی محکوم شد که سازمان لیگ برتر باید خسارت فوق را از محل ودایع باشگاه داماش کسر و به باشگاه ملوان بندر انزلی پرداخت کند.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید