وارش اسپرت:

 

*طی گفتگویی که با محمدرضا مهدوی هافبک با تعصب داماش گیلان داشتیم وی دچار مصدومیت شده و احتمالا در بازی فردا غایب خواهد بود. البته این قضیه هنوز حتمی نیست اما در هر حال به نظر میرسد وی به بازی های آینده داماش خواهد رسید

 

*به دلیل در دست تعمیر بودن فنس های تماشاگران در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت بازی هفته اول بین تیمهای داماش گیلان و فولاد نطنز سپاهان (سپاهان نوین) به استادیوم سردارجنگل رشت منتقل شده است.

 

*برنامه جام حذفی باشگاه های ایران در دور دوم از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اعلام شد که طی آن تیم فوتبال داماش گیلان در روز پنجشنبه 8 مهر ماه در ورزشگاه عضدی رشت میزبان تیم فوتبال میلاد دزفول خواهد بود!

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

 

*باشگاههای ابومسلم و پیام برای تعیین تکلیف نهایی در خصوص مشکلات شان، موظفند تا ظرف همین امشب نمایندگان خود را به کمیته انضباطی بفرستند. همچنین اگر مسئولین فوتبال خراسان تا هفته آینده نسبت به رفع تعلیق اقدامی نکنند، این باشگاهها به صورت خودکار به «دسته دو» سقوط می کنند

 

*تیم کاوه برای بازی با همیاری امروز چهارشنبه با یک دستگاه اتوبوس به اراک رفت.
در حالیکه تنها یک روز به آغاز رقابتهای لیگ دسته اول باقی مانده است هنوز رنگ لباس این تیم مشخص نیست و جواد زرینچه در این ارتباط میگوید: به ما اعلام کرده اند رنگ لباس تیم آبی و قرمز است ، اما اینکه 2 رنگ در لباس استفاده میشود و یا قرار است جدا از یکدیگر استفاده کنیم هنوز معلوم نیست!