وارش اسپرت:

 

 

*دیدار تیم‌های داماش گیلان و سایپا کرج از مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی جام حذفی در حالی سه‌شنبه از ساعت 15 در ورزشگاه عضدی رشت برگزار می‌شود که پیش از این محل برگزاری این مسابقه ورزشگاه سردار جنگل اعلام شده بود.بنابر اعلام مسئولان داماش با آماده شدن ورزشگاه عضدی پس از بازسازی، از این پس تمام دیدارهای داماش گیلان در لیگ دسته اول و جام حذفی در زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه برگزار می‌شود.

 

ورزشگاه عضدی در این مدت مورد مرمت رختکن، سرویس‌های بهداشتی و … قرار گرفته است و قرار است قبل از آغاز دیدار 2 تیم داماش و سایپا مجدداً از این ورزشگاه بهره‌برداری شود.

 

*داماشی‌ها برای دیدار مقابل سایپا مصدوم و محرومی ندارند و تمرینات این تیم روزانه به صورت منظم، بعدازظهرها در ورزشگاه عضدی برگزار می‌شود.

 

*اردوی داماش رشت برای برگزاری دیدار مقابل سایپا از فردا در هتل کادوس رشت آغاز می‌شود.

 

*در اردوی تیم  ملی والیبال بزرگسالان که با حضور 16 بازیکن از 26 مهر در ترکیه برپا خواهد بود علیرضا نادی،مجتبی عطاراشرفی،میر سعید معروف،مهدی مهدوی،آرش کشاورزی،حمزه زرینی و محمد محمدکاظم به عنوان هفت بازیکن داماش گیلان در تمرینات حضور می یابند.

تیم ملی والیبال بزرگسالان از 23 آبان در بازیهای آسیایی گوانجو به میدان خواهد رفت که به احتمال فراوان مهدی مهدوی تا آن زمان با جدایی از داماش راهی تیم دیگری در لیگ برتر والیبال خواهد شد.(ایسنا)

 

* مرحله یک شانزدهم به بعد توسط سازمان لیگ برتر برگزار می‌شود. بر همین اساس تیم‌ها جهت آگاهی از چگونگی احتساب کارت‌های زردو قرمز باید موارد زیر را رعایت کنند.
کارت‌های زرد و قرمز دریافتی در یک سری از مسابقات به سایر مسابقاتی که تیم در آن شرکت دارد ،انتقال داده نمی‌شود.
کلیه بازیکنانی که در مرحله یک شانزدهم توسط داور مسابقه اخراج شده‌اند،مجاز به همراهی تیم فوتبال خود نیستند.
کلیه کارت‌های زرد دریافتی در مرحله یک شانزدهم در مراحل بعدی منظور و محاسبه نخواهد شد.

 

خبرهای کوتاه و خواندنی دیگر را در ادامه مطلب مشاهده فرمائید…

» » »

*سازمان لیگ برتر از انصراف دو تیم برای حضور در مسابقات جام حذفی خبر داد.
دیدار تیم های راه آهن با نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز با مقاومت شهید سپاسی شیراز به دلیل انصراف تیم های صنعت نفت آبادان و مقاومت شهید سپاسی از جام حذفی در روز سه شنبه مورخ 27 مهرماه برگزار نخواهد شد. 
بدین ترتیب تیم های تراکتورسازی و راه آهن به مرحله بعدی مسابقات صعود خواهند کرد.

 

*بازیکنان تیم فوتبال اتکا گلستان که در گروه اول رقابت‌های لیگ دسته اول با داماش هم گروه است،به علت پرداخت نشدن مطالباتشان دست به اعتصاب زدند.
گفته می‌شود چک‌های مسئولان باشگاه که قرار بود 20 مهرماه و پس از انجام بازی در جام حذفی مقابل مقاوت سپاسی به حساب بازیکنان واریز شود نقد نشده و پولی در حساب باشگاه نبوده است.بازیکنان 5 جلسه است که در تمرینات شرکت نکرده‌اند.
اتکا فصل گذشته نیز با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کرد، اما در نهایت موفق شد رقابت‌ها را به پایان برساند. این تیم در حال حاضر و در پایان هفته دوم بازی‌های لیگ دسته اول با یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی گروه اول قرار دارد.

 

*مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز از مذاکرات این باشگاه با نادر دست نشان خبر داد و گفت: در صورت توافق نهایی این مربی هدایت آبی پوشان خوزستانی را در ادامه مسابقات لیگ دسته اول برعهده می گیرد.
 
شهرام شفیع‌زاده افزود: مذاکرات خوبی با آقای دست نشان داشته‌ایم. فردا آخرین جلسه ما با این مربی برگزار می شود و در صورت توافق او هدایت استقلال اهواز را برعهده خواهد گرفت.