همچنین باشگاه داماش اعلام کرد در روز بازی با پرسپولیس با هماهنگی‌ با هلال احمر کمک‌های مردمی جمع آوری می‌شود و این باشگاه این آمادگی را دارد که پذیرای کمک‌های مردمی باشد. قرار است عواید بازی پرسپولیس و داماش نیز به زلزله زدگان اختصاص می‌یابد.

 

– پس از عدم توافقات با لی چون سو بازیکن کره ای و یک بازیکن برزیلی ، شنیده می شود آندرس دیوید مادرید آرژانتینی نیز به لحاظ فنی مورد تائید کادرفنی داماش قرار نگرفته است . این بازیکن 32 ساله سابقه بازی در لیگ های پرتغال و آرژانتین را در کارنامه خود داشته است .

 

– به گزارش سایت فدراسیون ، دیدار دو تیم داماش گیلان و پیکان از سری رقابت های لیگ برتر از هفته سوم که در تاریخ دهم مرداد در رشت برگزار شد. از سوی تماشاگران منتسب به تیم داماش گیلان تخلفاتی از قبیل اقدام به پرتاب 2 عدد ماده منفرجه و توهین به تیم بندر انزلی (!) صورت گرفت. برهمین اساس کمیته انضباطی تیم داماش را به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد!

 

-تمرینات داماش گیلان که پس از بازی سایپا به مدت دو روز تعطیل بود از روز پنجشنبه در زمین دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان دنبال شد . با تصمیم کادرفنی تمرینات داماش از دیروز (دوشنبه) تا پیش از دیدار با پرسپولیس تهران در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت و ساعتی که قرار است دیدار دو تیم برگزار شود انجام خواهد شد . دیدار تیم های داماش گیلان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته پنجم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت 19:10 یکشنبه 29 مردادماه در استادیوم شهید عضدی برگزار خواهد شد . لازم به ذکر است در صورتی که روز یکشنبه 30 رمضان اعلام شود این دیدار از ساعت 22:30 آغاز می شود.

 

 

 

 نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید