*اخبار نقل و انتقالات
درحالی که شروع رسمی نقل و انتقالات نیم فصل لیگ یک از روز شنبه ۷ بهمن تا ۳ اسفند خواهد بود، اما تیم‌ها کار خود را از روزهای گذشته در این حوزه به صورت غیر رسمی آغاز کردند.
داماش تاکنون به طور قطعی سعید ابراهیم‌پور دروازه‌بان و کایپتان اسبق رایکا بابل که نیم فصل گذشته را در نیکاپارس چالوس سپری کرد، کمیل حیدری بازیکن سابق شاهین بندرعامری که در پست‌های مهاجم و وینگر بازی می‌کند و میلاد پورمحسن مدافع بومی پیشین داماش و سپیدرود را جذب کرده است و گفته می‌شود طی روز‌های آتی  بازیکنانی دیگر نیز به داماش می‌پیوندند.
در خروجی‌ها نیز آزاد جعفرزاده (مدافع)، به نفت مسجدسلیمان پیوست، مهدی رستمی (مدافع) به شاهین بندرعامری رفت و امید پورقنبری(مهاجم)، علیرضا مصطفایی (هافبک)، مسعود پورمحمد(گلر) و مصطفی آقاجانی (مدافع) نیز از جمع داماشی‌ها جدا شدند و احتمال جدایی محمد خرم‌الحسینی و مرتضی آقاخان نیز وجود دارد.

*نامه مشروط نعیمی برای اداره و تحویل داماش به اداره ورزش و جوانان گیلان
نصیر نعیمی‌پور که به عنوان مالک باشگاه در این فصل شناخته شد، طی نامه‌ای خطاب به اداره کل ورزش و جوانان گیلان، امور باشگاه را به این اداره واگذار کرده است. در بخشی از نامه نعیمی‌پور عنوان شده که در خصوص قرارداد و مالکیت قطعی باشگاه باید موارد در حضور او و نماینده قانونی وی انجام شود و موارد حق و حقوق و ضرر و زیان و آسیب برای او محفوظ خواهد بود.
گفته می‌شود اداره امور باشگاه برای ادامه فصل با اسپانسری احتمالی پیش برده خواهد شد.

*تقسیم کمک مالی شهرداری رشت، بین داماشی‌ها
طی روز‌های گذشته کمک مالی یک و نیم میلیاردی شهرداری رشت به داماش، طی چک‌هایی از سوی سرپرست تیم بین بازیکنان داماش گیلان تقسیم شد. این چک‌ها که با توجه به قراردادها به بازیکنان داده شده، به طور میانگین حدود ۱۰ درصد پرداختی فصل را شامل می‌شود و از روز شنبه هفته آتی قابلیت نقد شدن را خواهد داشت.

*پیروزی در سومین دیدار تدارکاتی
داماش گیلان که خود را برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دو آماده می‌کند، در سومین دیدار تدارکاتی به مصاف امید پاس گیلان رفت و این تیم را با نتیجه پنج بر صفر شکست داد. داماشی‌ها در دو دیدار گذشته برابر تیم سپیدرود شهر باران با ۹ گل به پیروزی رسیدند و برابر ملوان انزلی به تساوی بدون گل دست یافته بودند.
داماش گیلان در چهارچوب هفته هجدهم لیگ یک، از ساعت ۱۴:۳۰ روز جمعه ۱۳ بهمن در استادیوم امام علی (ع) کرمان مهمان تیم مس کرمان خواهد بود.