داماش گیلان در فومن به تساوی دست یافت.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته دوازدهم مرحله دوم رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور و در گروه دوم این مسابقات، داماش گیلان در ورزشگاه آزادی فومن میهمان تیم اتحاد فومن بود که در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
گل های این مسابقه را محمد خسروی در دقیقه ۲۲ برای اتحاد فومن و سیامک علیزاده در دقیقه ۷۹ از روی نقطه پنالتی برای داماش گیلان به ثمر رسید.

این بازی با ضعف برگزاری شدید، مسئولین برگزاری بازی، هیات فوتبال فومن و حاشیه سازی‌ها از طرف کادرفنی، بازیکنان و عوامل تیم میزبان همراه بود که در نهایت این حواشی برای دقایقی به سکوها نیز کشیده شد.
داماش با کسب این تساوی ۲۰ امتیازی شد و با یک پله سقوط پس از پانیک تالش ۲۱ امتیازی به رتبه چهارم سقوط کرد.
داماش گیلان ۱۸ خرداد در رشت پذیرای آرتام تبریز خواهد بود.

ترکیب داماش گیلان: عرفان قلعه‌نویی (۱)، مهرام دامادی (۵) (امیرمحمد پورطالمی از ۴۶) ، سهیل پوربخش (۱۵)، سامان فرزام‌پور (۲۴)، پیام توانایی (۳)، مجید قریشی (۷۸) (آرمان شکوری از ۴۶)، مهرگان گلبرگ (۶) (محمد طالبی از ۶۶)، سعید طالبی (۷) (C)، مسعود نوری (۱۱) (سیامک علیزاده از ۴۶)، رضا زاهدتبار (۷۶) (راستین خرمدل از ۸۲)، آرمان آبسالان (۲۳).

 

درحاشیه:
-هواداران داماش گیلان با ۴ دستگاه اتوبوس و خودروهای شخصی عازم شهر فومن شدند.
صدای تشویق هواداران داماش گیلان از همان دقیقه اول کاملا بر استادیوم غالب است.
حدود ۲۰۰ هوادار داماش و ۴۰۰ هوادار اتحاد فومن در استادیوم کمتر از هزار نفری آزادی فومن این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

-پس از اعلام پنالتی به سود داماش، کادرفنی اتحاد فومن و بازیکنان تیم میزبان به شدت به حاشیه سازی دست زدند. این موضوع باعث شد که سکوها نیز برای دقایقی متشنج شود و بین هواداران دو تیم درگیری ایجاد شود.

-چند بازیکن اتحاد فومن در دقیقه ۸۸ در حرکتی عجیب و بدور از اخلاق به سمت نیمکت تیم داماش یورش بردند که این موضوع نیز باعث درگیری بین دو تیم شد اما با سعه صدر نیمکت و بازیکنان داماش و جداسازی صورت گرفته، پس از دقایقی موضوع خاتمه یافت.

-هیات برگزاری مسابقه، ضعف شدیدی را در برگزاری این دیدار داشتند. عدم حضور کافی نیروهای برگزاری هرج و مرج شدیدی را در استادیوم رقم زده بود و نبود نیروهای کافی امنیت مسابقه نیز باعث شد که حواشی مسابقه به خوبی جمع نشود.
رییس هیات فوتبال فومن پیش از این نیز عدم توانایی خود در برگزاری مسابقات را نشان داده بود.