وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: در این مطلب به آنالیز تصویری و تحلیلی حریف روز جمعه داماش شهر باران یعنی راه آهن سورینت تهران خواهیم پرداخت.

 

گروه آنالیز میلیمتر (M.A.M) و وارش اسپرت اینبار در این مطلب با آنالیز خلاصه بازی های آخر راه آهن تهران در خدمت شما عزیزان خواهد بود. همچون هفته های گذشته لازم به ذکر می دانیم که بگوییم در این مطلب ریز مسائل فنی تیم حریف را ارائه نمی گرددو در واقع نکات و ضعف هایی که در این مطلب به آن اشاره می شود مشهود بوده، لذا این تحلیل کمکی برای تیم فوتبال راه آهن نخواهد بود اما با زبان ساده خود می تواند به قدرت تجزیه و تحلیل هواداران و همچنین تیم داماش گیلان کمک کند.

 

1. در این تصویر ترکیب تیم راه آهن را در مقابل فجر سپاسی و تراکتور مشاهده می کنید. در چند بازی آخر تیم راه آهن با سیستم 1-3-2-4 به میدان رفته است که تمامی تغییراتی که در این تیم دیده شده، به لحاظ مهره ای بوده است. با توجه به این چند بازی حدس زده می شود که راه آهن در بازی مقابل داماش نیز با آرایش 1-3-2-4 حاضر شود.

 

  

2. شعاع حرکتی تیم راه آهن در هنگام حمله را در این قسمت می بینید. این تیم اغلبا با حرکتی که از کنار شروع می شود و با حرکت تیم حریف به پایان میرسد. در این تصویر مشاهده میشود که استفاده از فضا‌های یک سوم میانی حریفان در دستور کار این تیم قرار دارد.

سنگینی بازیکنان در یک سمت در هنگام حمله کاملا مشهود میباشد و با توجه به نوع فوتبال تیم های منصور ابراهیم زده این مربی به فوتبال روی زمین علاقه ی بسیار زیادی دارد. از نکات دیگر این تیم در هنگام حمله عملکرد هافبک های دفاعی این تیم میباشد که در زمان حمله یک هافبک دفای کمک به حمله میکند و دیگری جایگیری بجای مدافع کناری اوورلب کرده و سعی میکنند که کندی برگشت تیم را در برگشت با این کار جبران کند.

خالقی فر، عبدی، منوچهری و علیپور 4 بازیکن بسیار مهم برای این تیم در طراحی حمله به شمار می آیند که عبدی در میان این بازیکنان به عنوان بازیکن مارک برای طراحی حمله محسوب میشود.

 

 

 

 

 

3. شعاع حرکتی تیم راه آهن در هنگام دفاع در این بخش مشخص شده است که نشانگر متمرکز بودن این تیم در سمت توپ و شیفت کردن مناسب مدافعین این تیم به این سمت میباشد. اما این تیم مشکلات عمده ا‌ی در مقابل بازیکنان سرعتی و انتقال توپ با سرعت بالا دارد.

کندی 2 دفاع میانی این تیم از مشکلات خاص راه آهن می باشد. جمع نشدن درست دفاع از کناره ‌ها به داخل محوطه و عدم رعایت فاصله ی مناسب مابین مدافعین این تیم را میتوان نقطه ی عطفی برای دست پیدا کردن به 3 امتیاز بازی دانست. توپ های سوم این بازی چه در دفاع و چه در حمله نقش فوق العاده مهمی را در این دیدار ایفا می کند و شاید نتیجه‌ ی این بازی با همین توپ ها رقم بخورد.

 

 

 

 

 

به امید پیرزی تیم داماش گیلان در این دیدار حساس و رقم زدن روزی گرم در این سرمای زمستانی برای هواداران همیشه دلسوز داماشی.

"گروه آنالیز میلیمتر"

 

استفاده از این مطلب با ذکر مرجع و منبع بلا مانع است .

© Millimeter Analysis Group & varesh-sport

(M.A.M)