تمرین روز دوشنبه داماش گیلان با حضور پرشور هوادارانش در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، عصر دوشنبه داماشی ها یکی از تمرینات پایانی خود پیش از دیدار رفت پلی آف مقابل فولاد نوین اهواز را در میان استقبال پرشور هوادارانش برگزار کرد.

تمرین عصر گذشته شاگردان فرشاد پیوس که در چمن طبیعی استادیوم شهید عضدی رشت برگزار می‌شد، علاوه بر هواداران، ناظران دیگری هم داشت؛ جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و همینطور محمد مختاری کاپیتان و سرمربی سابق داماش گیلان از جمله ناظران ویژه حاضر در این تمرین لاجوردی‌پوشان شهر باران بودند.

در حاشیه این تمرین، ناصر زحمتکش مالک تیم داماش در گفتگویی با وارش اسپرت، ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی در طی دو دیدار پیش رو لاجوردی پوشان اعلام کرد، تمامی مجوزهای لازم برای برگزاری بازی با تماشاگر در روز پنجشنبه از مراجع مربوطه صادر شده تا هواداران داماش مانعی برای حضور در استادیوم سردار جنگل نداشته باشند.

وی افزود: در صورت صعود داماشی ها به لیگ یک، برنامه خوبی برای اداره و مالکیت تیم در فصل آینده خواهم داشت.

جهانبخش آرمان هم ضمن آرزوی پیروزی و حمایت کامل از داماش گیلان برای صعود به لیگ دسته یک کشور اظهار کرد: علاوه بر تایید رسمی ناظرین فدراسیون فوتبال کشور در خصوص استادیوم عضدی جهت برگزاری دیدار های تیم های رشتی، درصدد هستیم تا روند ساخت سکوهای باقی مانده استادیوم نوستالژیک شهر رشت را هم به اتمام برسانیم تا فوتبال دوستان به راحتی شاهد مسابقات تیم های محبوب خود باشند.

همچنین کاپیتان دوستداشتنی اسبق لاجوردی پوشان نیز در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت گفت: برای حمایت و دلگرمی تیم، روز پنجشنبه نیز در کنار داماش و تیفوسیای شهر رشت خواهم بود.

فرشاد پیوس سرمربی داماش گیلان نیز در پایان خواستار حمایت کامل از لاجوردی پوشان در دیدار پلی آف شد و ابراز امیدواری کرد که برای شکست حریف در هردو دیدار پیش رو به زمین خواهیم رفت تا فصل را با بهترین نتیجه به پایان برسانیم.

لازم به ذکر است داماشی ها در چارچوب دیدار رفت پلی آف از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۱۱ خرداد در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت به مصاف  فولاد نوین اهواز خواهند رفت.

 

گزارش: سید علی هاشمی