داماش دومین امتیاز خارج از خانه خود در لیگ یک را بدست آورد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم خلیج فارس بندرعباس میهمان تیم آلومینیوم هرمزگان بود.

 

این دیدار در پایان نود دقیقه و با کمترین موقعیت بر روی دروازه های دو تیم با حساب بدون گل مساوی خاتمه یافت. داماش در حالی با این تساوی به دومین امتیاز خارج از خانه خود دست یافت که برای نخستین بار در این فصل از لباس های دوم با رنگ سفید استفاده می کرد. حافظ یعقوبی تنها اخطاری این مسابقه از داماش گیلان بود.

داماشی ها با کسب این تساوی 16 امتیازی شدند و با دو پله سقوط در جایگاه پانزدهم جدول بیست تیمی لیگ یک قرار گرفت. استادیوم شهید دکتر عضدی رشت از ساعت 14:30 روز دوشنبه 25 آبان ماه پذیرای دیدار تیم های داماش گیلان و خیبر خرم آباد در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته اول خواهد بود.

 

ترکیب داماش گیلان: رضا محمدی، مهیار نوری، مصطفی حاجتی، محمد رستمی، بهنام عسگرخانی، امیررضا غمناک، آرمین منفرد دوست، حمید خدابنده لو (محمدرضا مهدی زاده 72)، حافظ یعقوبی (سعید مرتضوی 87)، حسن نجفی (سعید طالبی 66)، میلاد قربان زاده.

 

*در حاشیه

-داماشی ها برای نخستین بار از پیراهن های سفید رنگ که لباس دوم این تیم به شمار می رود استفاده کردند. از نکات عجیب این پیراهن عدم درج هیچ گونه تبلیغات و حتی لوگوی تیم بود!

 

-حسین قلی زاده سرپرست تیم، عبدالله مرغوب (مدیر فنی یا مشاور مدیرعامل) در این بازی نیز حاضر نبودند تا داماش برای پنجمین هفته بدون سرپرست در یک بازی حاضر شود!  

 

-این دیدار از شبکه استانی هرمزگان به طور زنده پخش شد و به همین دلیل برخلاف اعلام قبلی بر روی اپلیکیشن وارش اسپرت vs گزارش آنلاین و لحظه به لحظه انجام نشد.