داماش در دیداری حساس برای بالای تیم های صعود کننده، علی رغم نمایشی با شرافت بازی را با یک گل به آلومینیوم اراک واگذار کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال داماش گیلان شامگاه یکشنبه در دیدار تعیین کننده برای سرنوشت تیم های صعود کننده به لیگ برتر در استادیوم امام خمینی (ره) اراک به مصاف تیم آلوومینیوم اراک رفت و در پایان با یک گل بازی را به میزبان خود واگذار کرد.

تک گل این بازی برای میزبان را ابوالفضل عکاشه در دقیقه ۱۵ وارد دروازه داماش کرد.

داماش در این مسابقه با جان و دل از دروازه دفاع کرد و با خلق موقعیت هایی نیز سعی در به ثمر رساندن گل هم داشت تا کمترین تاثیر در سرنوشت تیم دوم صعود کننده یعنی آلومینیوم اراک را داشته باشد.

در دیدار دیگر همزمان و مهم بالای جدول، مس کرمان با سه گل علم و ادب را در تبریز شکست داد تا تنها با یک گل تفاضل کمتر نسبت به آلومینیوم نتواند به رقابت های فصل آتی لیگ برتر صعود کند.

 

داماش گیلان با کسب۴۲ امتیاز و حضور در رتبه دوازدهم جدول رده بندی به کار خود در رقابت های طولانی لیگ یک فصل ۹۹-۱۳۹۸ پایان داد.

در پایان این رقابت ها تیم های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک به رقابت های لیگ برتر صعود و تیم های علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت و نیروی زمینی تهران به رقابت های لیگ دو سقوط کردند.

 

ترکیب داماش گیلان: عرفان گودرز قلعه نویی، سینا شاه عباسی، کنعان طاهرنژاد، آزاد جعفرزاده، میلاد پورمحسن، محمد رستمی، مهدی نظرمحمدپناه (از ۴۶؛ میلاد صفایی)، میثم میرپسندیده (از ۸۸؛ جابر نصیری)، سجاد موسوی (از ۴۶؛ سعید طالبی)، میعاد یزدانی (از ۵۲؛ معراج پورتقی) و محمد غلامی