*شروع دوباره برنامه سکو با مهمان و نظرسنجی ویژه!

برنامه سکو بار دیگر بر روی آنتن شبکه تلویزیونی باران خواهد رفت . این برنامه قصد دارد در نخستین برنامه از سری دوم خود دو مهمان ویژه را به مناسبت آغاز رقابت های فصل جدید جام حذفی خواهد داشت . نادر دست نشان سرمربی اسبق پگاه گیلان که در فصل 87-1386 با این تیم به فینال جام حذفی رسیده بود و فرهاد پورغلامی سرمربی اسبق ملوان که او هم با این تیم فینال حذفی را تجربه کرده است مهمانان ویژه این برنامه تلویزیونی خواهند بود .

همچنین سوال نظرسنجی این برنامه با عنوان " کدام یک از دو تیم گیلانی به فینال جام حذفی راه پیدا می کنند؟" نیز در نوع خود جالب توجه خواهد بود!

این برنامه از ساعت 23:15 امروز (پنجشنبه) به روی آنتن خواهد رفت .

 

*شکایت داماشی ها از ملوان به کمیته انضباطی

تیم های امید ملوان انزلی و امید داماش گیلان در نخستین هفته رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور در کلویر انزلی به مصاف هم رفته بودند که این دیدار در نهایت با یک گل به سود ملوانی ها خاتمه پذیرفت اما داماشی ها معتقدند یکی از بازیکنان ملوان به صورت غیرقانونی با این تیم قرارداد امضا کرده بود و به کمیته انضباطی شکایت کردند . مسئولین داماش معتقدند دروازه بان امیدهای ملوان با شناسنامه برادرش قرارداد خود را ثبت کرده است. لازم به ذکر است بازیکن مورد شکایت داماش در سال های گذشته عضو تیم جوانان داماش بود. حال باید منتظر ماند که کمیته انضباطی چه تصمیمی برای داربی امیدها خواهد گرفت !

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

تیم امید داماش در هفته سوم مهمان ذوب آهن است

امیدهای داماش در هفته سوم از سری مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود. این دیدار روز جمعه ساعت 14 در زمین ملت اصفهان برگزار می شود .

امیدهای داماش از دو دیدار خود نتایج قابل قبولی نگرفتند و با کسب یک مساوی خانگی و یک باخت خارج از خانه شرایط خوبی در جدول ندارند.

 

نوجوانان داماش به مصاف شهرداری تالش می رود

تیم فوتبال نوجوانان داماش گیلان در هفته هشتم لیگ نوجوانان کشور از ساعت 14 روز جمعه در استادیوم دکتر عضدی رشت به مصاف نماینده تالش می رود .

 

*گزارش متنی آنلاین از بازی پارسه – داماش

دیدار تیم های پارسه ایرانیان (داماش ایرانیان) و داماش گیلان از سری رقابت های جام حذفی باشگاه های ایران و مرحله یک شانزدهم این رقابت ها در حالی از ساعت 14:15 جمعه در استادیوم صنایع دفاع برگزار می شود که از پوشش تلویزیونی برخوردار نیست .به همین منظور در صورتی که شرایط مهیا باشد و بتوانیم ارتباط اینترنتی را برقرار کنیم این دیدار را به صورت لحظه به لحظه بر روی وارش اسپرت گزارش آنلاین خواهیم کرد .

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید