جمعی از هواداران داماش گیلان در جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان پیگیر روشن شدن وضعیت مالکیتی تیم خود شدند.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این جلسه که صبح امروز در مقر اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد در پاسخ به سوالات هواداران، گفت: از اینکه نسبت به باشگاه خود بی‌تفاوت نیستید ممنون هستم. از بدو ورودم یکی از دغدغه‌های من باشگاه داماش بوده است و خدا می‌داند که بخصوص در راه صعود لیگ سه به لیگ دو چه کمک‌هایی را به این تیم کرده‌ام اما تا الان نگفته‌ام.

وی در خصوص وضعیت مالکیت تیم داماش گفت: هر کسی در ورزش استان هزینه می‌کند، برایم قابل احترام است. باشگاه خصوصی است و طرفین برای مالکیت با هم معامله کرده‌اند اما من گفته‌ام تا زمانی که اهلیت برایم ثابت نشود، پروانه را صادر نمی‌کنم.

وی افزود: متاسفانه در بحث باشگاه داماش، نه فروشنده و نه خریدار با من هماهنگ نکردند و فقط یکبار آقای نعیمی با من تلفنی صحبت کردند. اگر از اول مثل باشگاه سپیدرود با ما هماهنگ می‌کردند، اوضاع به این شکل پیش نمی‌رفت.

 

آرمان گفت: ما در راه واگذاری باشگاه سپیدرود نزدیک به پنجاه جلسه را برگزار کردیم و گام به گام پیش رفتیم. اما از این مسائل بگذریم برای ما قانون فصل الخطاب است و در قانون آمده است که کمیته تعیین وضعیت باید این شرایط را تعیین کند. اگر آقای نعیمی‌پور طبق رای کمیته تعیین وضعیت برنده شد، می آیند اهلیت را به ما ثابت می کنند تا ما بتوانیم پروانه را صادر کنیم.

وی اظهار داشت: نامه‌ای به کمیته تعیین وضعیت زده شده است و در آن رای داوری و سایر مستندات پیوست شده است و احتمالا ظرف روزهای آینده رای کمیته تعیین وضعیت صادر شود. آن‌ها هر کسی را اعلام کنند ما آن را مالک می‌دانیم.

البته پاس نشدن چک، باعث شده است که درخواست ابطال رای داوری داده شود. ما امیدواریم که طرفین از لج و لجبازی دست بردارند و به حرف و دغدغه هواداران گوش کنند. هواداران داماش هم در این چند بازی میزبانی انصافا عالی بوده‌اند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در مورد مبحث بدهی‌های باشگاه و نگرانی هواداران از انباشت این بدهی‌ها نیز گفت: بدهی آنقدرها که می‌گویند نیست. فصل گذشته در بالاترین حد سه تا پنج میلیارد بدهی بوده است. سپیدرود بدهی‌هایش بالا بود اما مشکلش رفع شد.

وی ادامه داد: از شما هم خواهش می‌کنم سعه صدر خودتان را ورای بحث مالکیت در خصوص بازی‌ها بالا ببرید و انشالله در آینده اوضاع بهتر خواهد شد. داماش کار بزرگی کرد و ظرف دو سال از زیر گروه لیگ سه به لیگ یک آمد.

جهانبخش آرمان با بیان اینکه تلاش دارد تا تنها یک داماش در استان ثبت شود گفت: من یک مژده دارم که با مدیرکل ثبت اسناد استان جناب آقای مهندس ناصری آذری صحبت‌هایی در خصوص ثبت شناسه و اسم داماش داشته‌ام و ایشان قرار است کمک کنند که ما یک داماش و یک سپیدرود داشته باشیم که ثبت شده باشد.

وی درمورد بارمالی در وضعیت بلاتکلیفی مالکیتی نیز گفت: در این مورد نگرانی نداشته باشید. برای سرمربی جدید هنوز هیچ قراردادی ثبت نشده است تا وضعیت روشن شود.

همچنین در بخشی از این جلسه فرهاد خراسانی پیشکسوت حقوقدان فوتبالی گیلان نیز در پاسخ به سوالات هواداران گفت: اگر آقایان قبل از اینکه وارد معامله شوند می‌آمدند و قرارداد رو درست می‌بستند الان همه چیز مشخص بود. فدراسیون خودش طبق اساسنامه فیفا رکن قضایی دارد و در این خصوص هم کمیته تعیین وضعیت و آقای نورشرق باید وضعیت را مشخص کنند.