داماش در روزی که تیم برتر میدان بود، به تساوی در تبریز رضایت داد.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب چهارمین هفته از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور و در گروه دوم این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم اختصاصی شهرداری تبریز میهمان آرتام تبریز بود که در نهایت این دیدار در حالی که با برتری مطلق داماشی ها در حفظ توپ و ایجاد موقعیت همراه بود، با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا لاجوردی‌شان شهر باران در اولین تجربه هدایت زاهد ویشگاهی به یک امتیاز دور از خانه دست پیدا کنند.

گل تیم آرتام در دقیقه ۱۵ در شرایطی به ثمر رسید که داماشی ها سراپا حمله بودند و در ادامه هیچکدام از موقعیت های پرشمار لاجوردی پوشان شهر باران به گل تبدیل نشد تا اینکه در دقیقه ۷۷ سامان فرزام پور مدافع باتجربه و پیشتاخته داماش توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

داماش گیلان با کسب این تساوی ۵ امتیازی شد و پیش از برگزاری آخرین دیدار هفته چهارم که فردا مابین تیم‌های سردار بوکان وپانیک تالش برگزار می‌شود در جایگاه ششم جدول گروه دوم مرحله نهایی رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های ایران باقی ماند.

داماش گیلان سه شنبه هفته آینده در استادیوم سردارجنگل رشت پذیرای تیم قعرجدولی سردار بوکان است.

ترکیب داماش گیلان: عرفان قلعه نویی (۱)، سامان فرزام پور (۲۴)، امیرحسین دهقان (۴)، مهرام دامادی (۵)، مهرگان گلبرگ (۶)، پژمان نجات (۷۷)، آرمان آبسالان (۲۳)، امید کلانتر (۷۰)، آرمان شکوری (۹)، سیامک علیزاده (۸)، مسعود نوری (۱۱).

تعویض ها: سعید طالبی (از دقیقه ۴۶)، محمد غلامی و رضا زاهد تبار (از دقیقه ۶۰)، محمدرضا اسماعیل پور (از ۸۰)

 

درحاشیه:

-در اواسط نیمه اول داور از اعلام یک خطای مشکوک به هند در درون محوطه جریمه عبور می کند و در پاسخ به اعتراض داماشی ها در کنار زمین، رضا امیدی را با کارت زرد جریمه می کند.

-در دقیقه ۶۲ بازی سرمربی آرتام تبریز با کارت زرد دوم داور مسابقه جریمه شد و از کنار زمین اخراج شد.

-تیم آرتام در بسیاری از دقایق بازی فوتبال درازکش را در دستور کار داشتند و این موضوع در ربع سوم نیمه اول و نیمه دوم به شکل مشهودی اتفاق می افتاد و بازیکنان تیم میزبان به سبک برخی تیم های کشورهای عربی خود را به زمین می انداختند تا زمان و سرعت بازی را بگیرند.

– داور در ادامه قضاوت ضعیف خود در این بازی و عدم اعلام هند پنالتی به سود داماش، در دقیقه ۸۳ در صحنه خطایی عادی از سوی محمد غلامی و شروع درگیری از طرف بازیکنان آرتام با کارت زرد دوم، دو بازیکن دو تیم را اخراج کرد تا هر دو تیم ده نفره دقایق پایانی را دنبال کنند.

لحظات حساس بازی:

۴+۹۰: دو موقعیت بسیار خطرناک برای داماش در این دقیقه که در موقعیت دوم ضربه سعید طالبی به تیرک دروازه برخورد می کند.

گل برای داماش در دقیقه ۷۷: روی یک ارسال ضربه ایستگاهی از سعید طالبی توپ پس از برخورد به یکی از بازیکنان داماش در جلوی پای فرزام پور قرار می گیرد و مدافع با تجربه و پیشتاخته داماش با فرصت طلبی گل تساوی داماش را به ثمر می رساند.

۷۵: ضربه سر تند و تیز آبسالان که بر روی یک ارسال شکل گرفت، توسط گلر تیم آرتام باز هم به خوبی دفع می شود.

۶۹: ارسال از روی ضربه ایستگاهی موقعیت خطرناک دیگری را برای داماشی ها به وجود می آورد اما دو بازیکن داماش در دهانه دروازه با هم قاطی می کنند و نمی توانند ضربه سری را به سمت دروازه شلیک کنند.۳۵: برخورد توپ به دست بازیکن آرتام در درون محوطه جریمه!! اما داور اعلام پنالتی نمی کند و در ادامه در واکنش به اعتراض نیمکت نشینان داماش داور به رضا امیدی کارت زرد نشان می دهد!

۲۴: درخشش عجیب و غریب وفایی گلر آرتام و موقعیت سوزی های پی در پی داماشی ها مانع از فروپاشی دروازه میزبان می شود. در آخرین حرکت از چند موقعیت پی درپی در این دقیقه از بازی شکوری در نزدیکی محوطه شش قدم توپ را به بالای دروازه می فرستد.

گل برای آرتام تبریز در دقیقه ۱۶: آرتام برخلاف جریان بازی در دقیقه ۱۶ به نخستین گل مسابقه دست یافت.
روی یک ارسال کوتاه از سمت چپ، توپ یک لحظه در اطراف عرفان قلعه نویی گم می شود، مهاجم آرتام سر میرسد و موقعیت طلبانه بر روی خط توپ را وارد دروازه داماش می کند.

۱۶: عکس العمل های فوق العاده گلر آرتام. اینبار برابر ضربه چیپ آبسالان در موقعیت تک به تک.
۱۲: در موقعیتی بسیار مناسب آرمان آبسالان در خطرناک ترین موقعیت تا این دقیقه از بازی توپ رو در درون حوطه جریمه از بالای دروازه با فاصله ای کم به بیرون فرستاد.

۱۱: موقعیت های پی در پی برای داماشی ها و در یک موقعیت می رفت که توپ به یک ضد حمله خطرناک برای آرتام تبدیل شود.

۷: دومین موقعیت داماشی ها با دو ضربه پی در پی مهاجمین داماش به سمت دروازه از نزدیکی محوطه شش قدم رقم می خورد. اما باز هم وفایی مانع توپ می شود و توپ به کرنر می رود.

۵: شوت آرمان آبسالان در درون محوطه جریمه با عکس العمل مناسب وفایی دروازه بان تیم آرتام دفع شد.