امتیاز لیگ یکی تیم فوتبال داماش گیلان احتمالا باری دیگر در اختیار مجموعه امیر منصور آریا قرار میگیرد.

به گزارش وارش اسپرت – تازنمای هواداران داماش گیلان، طی سه چهار هفته ای که امتیاز تیم فوتبال داماش گیلان در اختیار هیات فوتبال استان قرار گرفته است، نام اشخاص متعددی برای خرید این تیم مطرح یا شنیده شده بود که به نتایج قطعی در خصوص واگذاری تیم رسیده نشد.

 

آخرین حرف ها مربوط به بعد ازظهر دیروز(پنجشنبه) است که طی شنیده ها و خبرهای رسیده به احتمال بسیار امتیاز داماش گیلان بار دیگر و البته با تاسیس باشگاهی جدید در اختیار هولدینگ شرکت های امیر منصور آریا قرار می گیرد.

روز گذشته جلسه ای در مقر دفتر رییس هیات فوتبال استان گیلان و با حضور افرادی چون کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس، رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان، الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان، کنعانی عضو هیات مدیره امیر منصور آریا و مدیر دفتر کارخانه های گیلان این هولدینگ، مومنی نایب رییس هیات فوتبال گیلان برگزار شد.

 

به گزارش وارش اسپرت یکی از صحبت های مطرح شده در جلسه از سوی متولیان واگذاری این بود که خواست هواداران و ما این است که افراد جدیدی باید در مجموعه مدیریتی این تیم باشند که البته باید دید تا چه حد در این خصوص قدرت تصمیم گیری وجود دارد.

 

از سویی دیگر کنعانی خواستار آن شد که مشکلات صنایع امیرمنصور آریا در گیلان با کمک مسئولان استانی با توجه به اینکه کاملا تمام مجموعه ها در اختیار خود سهامداران هست و هیچ گونه بحث قضایی دیگر وجود ندارد برطرف شود تا کارخانه های این هولدینگ بار دیگر در گیلان رونق بگیرند و به تیم فوتبال داماش نیز بیشتر کمک شود.

 

پس از بیان نقطه نظرات دو طرف، جبار کوچکی نژاد نماینده مرم رشت در مجلس به عنوان عضوی از مجمع نمایندگان استان گیلان که در گذشته نیز در مباحث مربوط به داماش حضور داشت و پیگیر موضوع داماش هم بود و به این جلسه دعوت شده بود،با خوش آمدگویی به سرمایه گذاران به اعضا حاضر در جلسه اعلام کرد که بحث تیم داماش گیلان بخشی از هویت و فرهنگ مردم شهر و استانمان محسوب می شود و باید هر چه سریعتر این تیم فوتبال از بلاتکلیفی در بیاید تا خون مجددی به ورزش شهر رشت تزریق شود. وی سپس در همین راستا نیز رایزنی هایی را با دکتر نجفی استاندار گیلان انجام داد.

طی این رایزنی ها صورت گرفته مقرر شد از سوی نماینده مردم رشت در مجلس، در اسرع وقت ابتدا جلسه ای در دفتر استاندار گیلان با حضور آقایان مهندس کوچکی نژاد، دکتر نجفی استاندار گیلان، شعبانپور معاون امور عمرانی استانداری گیلان، رهنما مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ، کنعانی عضو هیات مدیره هولدینگ امیر منصور آریا، الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان و مومنی نایب رئیس هیات فوتبال گیلان در استانداری برگزار شود تا تعیین و تکلیف نهایی وضعیت این باشگاه مشخص گردد.