وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: بازی پایانی نیم فصل اول حواشیِ زیادی از سوی مسئولین استقلال به همراه داشت. از تعویق بازی با لابی گرفته تا ادعای واهی کادرفنی استقلالی مبنی بر فحاشی هوادارن داماش ، که در این بین تشویق ناصر حجازی توسط هواداران داماش نیز گویی به مذاق استقلالی ها خوش نیامد. همچنین در عکس فوق مشاهده می کنید که برخلاف ادعای استقلالی ها ، عکس ناصر حجازی توسط هواداران این تیم به استادیوم آورده شده بود!

آتیلا حجازی، بازیکن سابق استقلال رشت و پسر ناصر حجازی در گفتگوی اختصاصی با وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان از ابراز محبت هواداران داماش به پدرش تشکر کرد و مواردی را خاطرنشان کرد که در ادامه می خوانید:

 

varesh-sport.com : به گفته ی مسئولان استقلال،در بازی داماش و استقلال فحاشی انجام شد و معتقد بودند تشویق ناصر حجازی هم به حاشیه کشیدن استقلال بود. نظر شما چیست؟

من سال قبل با استقلال به رشت آمدم و از سوی هواداران داماش هیچ گونه توهینی ما نشد…هواداران استقلال هم تیم خود را تشویق کردند و هواداران هر دو تیم هم ناصر حجازی را تشویق کردند؛ حالا نمی دانم چه اتفاقی در این یک سال افتاده است که آقایان ادعا می کنند فحاشی شده است ضمن اینکه ابراز محبت هواداران داماش به پدرم هم که برای اولین بار نبوده است! کادرفنی سابق استقلال هم می توانند شهادت بدهند.

 

متن کامل در ادامه مطلب

varesh-sport.com : ناصر حجازی در رشت نتایج خوبی نگرفت،اما همواره مورد توجه رشتی ها بوده است .آیا این محبوبیت و تشویق سرمربی سابق این تیم،باید به مذاق کادرفنی استقلال خوش نیاید؟

در این مورد نمی خواهم چیزی بگویم فقط لازم است در یک مورد توضیح دهم ؛ موبایل پدرم هم چنان روشن است و افراد زیادی پیام می دهند و زنگ می زنند.قبل از این مسباقه ده ها زنگ و پیام به گوشی پدرم شد و از من پرسیدند بنر ناصرخان را می خواهیم به عضدی ببریم و نظر شما چیست؟که من گفتم نه می گویم ببرید و نه می گویم نبرید!

بعد از مسابقه هم خیلی ها زنگ زدند و من از آن ها تشکر کردم، ولی باید واقعیتی را بگویم که پدرم در رشت نسبت به شهر های دیگر بیشتر تشویق شد که این نشان از خود جوش بودن این تشویق ها داشت چون وقتی پرسپولیس و استقلال به شهرستان های می روند،آن قدر هوادار به استادیوم می رود و شور و شوق دارند که لیدرها نمی توانند تاثیر بسزایی در این شور و شوق داشته باشند و تشویقِ ناصر حجازی با این گستردگی نشان از علاقه قلبی مردم رشت به پدرم داشت.

 

varesh-sport.com : اما مسئولین استقلال عقیده ی دیگری دارند…!

حتما ما برای تشویق حجازی از تهران خط داده بودیم!!

 

varesh-sport.com : بگذریم،شما سابقه بازیگری در استقلال رشت را دارید و شرایط آن زمان سکوهای رشت در خاطرتان است ولی اکنون شرایط عوض شده است و سکوهای استادیوم رشت در بازی با استقلال و پرسپولیس در اختیار هواداران داماش است،در این مورد چه نظری دارید؟

اینکه مردم رشت در مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس ، از تیم شهر خود حمایت می کنند خوشحال کننده است و شاید هم عده ای تعلق خاطر به استقلال و پرسپولیس داشته باشند اما شور و شوق اکثر مردم گیلان به داماش است و من هم با آنکه در آینده ممکن است این جو به برعلیه من باشد ، از این شور و شوق خوشحالم.

باید در اینجا نکته ای را متذکر شوم که تشویق تیم خودی، کری خوانی و سوراخ گفتن ها بر علیه تیم حریف جزئی از فوتبال است. درعوض توهین و فحاشی در همه شهرها قابل محکوم کردن است اما اگر منظور آقایان این است که کری خوانی و سوراخ گفتن ها وجود نداشته باشد، این قابل قبول نیست!

 

تهیه گزارش:رادنی دیدار

تنظیم : MAZIYAR

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید