وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : پرسپولیسی ها با من صحبت نکرده اند اما این احتمال وجود دارد که با مدیر برنامه ام مذاکره ای کرده باشند.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از باشگاه خبرنگاران آبشک افزود: مسئولان پرسپولیس تا الان تماسی با من نداشته اند و شاید آنها با مدیر برنامه ام مذاکره کرده اند.

 

بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان درباره شایعه تبانی اش در بازی مقابل پرسپولیس بیان کرد: من در یک صحنه بازی می خواستم کار جوانمردانه انجام دهم و توپ را به بیرون بزنم که یکدفعه بازیکن پرسپولیس از پشت توپ را گرفت و بازی را ادامه داد. عابدینی با مشاهده این صحنه خیال کرد که من مقابل پرسپولیس بی تفاوت بازی کردم در حالیکه به این صورت نبود.

 

وی اظهار داشت: سرمربی تیم مرا به خاطر مصاحبه در بازی گذشته نیمکت نشین کرد. به هر حال شرایط من در داماش مناسب نیست و بهتر است که دیگر در داماش نمانم و به تیم دیگری بپیوندم.

 

آبشک درباره پیشنهاد استقلال به وی اظهار داشت: من پیشنهادی از تیم فوتبال استقلال تا الآن نداشته ام و مدیر برنامه ام هم مذاکره ای با مسئولان باشگاه استقلال نداشته است.

وی درباره شایعه دوپینگی بودن حسن زاده و حاجتی بازیکنان تیم فوتبال داماش گفت: من در جریان این موضوع نیستم تا در این باره صحبت کنم. همچنین این 2 بازیکن در تمرینات تیم حضور دارند و به نظر نمی رسد که دوپینگ کرده باشند.

 

بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان تصریح کرد: نیمکت نشینی برخی از بازیکنان به علت مسائل فنی نیست و مصاحبه های انجام شده باعث این شده که آنها در ترکیب تیم قرار نگیرند.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال با شرایط به وجود آمده، به نفع باشگاه و من است که از داماش جدا شوم.