داماش گیلان در دربی بیرون از خانه برابر شهرداری نوشهر به تساوی دست یافت.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور و در گروه ب این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (سه شنبه) در استادیوم شهدای نوشهر مهمان تیم شهرداری نوشهر بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

گل‌های این مسابقه را ابتدا محمد صابری پور در دقیقه ۶ برای شهرداری نوشهر به ثمر رساند و پس از آن سیامک علیزاده در دقیقه ۳۸ از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای داماش گیلان وارد دروازه میزبان کرد.

این تساوی در حالی رقم خورد که دو رقیب داماش در بالای جدول یعنی نفت و گاز گچساران و شهید قندی یزد برابر رقبای خود به پیروزی دست یافتند و بدین ترتیب فاصله لاجوردی پوشان ۳۱ امتیازی با صدر جدول به شش امتیاز رسید. داماش گیلان دوشنبه هفته آینده به بندرعباس خواهد رفت و در استادیوم خلیج فارس این شهر به مصاف شهرداری بندرعباس می‌رود.

 

ترکیب داماش گیلان: اشکان توانا، سعید دلاور، پویا عزیزپور، حسین خیری، محمد رستمی، پژمان نجات (میعاد یزدانی از ۷۶)، سیامک علیزاده، علیرضا مصطفایی، سجاد قلی بیگی (امیررضا امیرخانی از ۶۸)، سعید طالبی (الیاس صالحی از ۹۱)، سید علی یحیی زاده.

 

شهرداری نوشهر ۱-۰ داماش گیلان: روی یه حرکت از جناح راست نوشهر و چپ داماش، نوشهری‌ها از حفره‌های دفاعی داماش استفاده می‌کنند و با پاسکاری عرضی توپ در نزدیکی نقطه پنالتی به محمدصابری پور می‌رسد و او با یک شوت زمینی توپ را در دقیقه ۶ مسابقه به تور دروازه داماش می رساند.

شهرداری نوشهر ۱-۱ داماش گیلان: روی یک حرکت تیمی سعید طالبی در درون محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه نوشهر روانه میکند اما پس از چند متر این توپ به دستان مدافع نوشهری برخورد می‌کند و اعلام پنالتی می‌شود. در ادامه نیز سیامک‌ علیزاده در دقیقه ۳۸ برخلاف جهت حرکت دروازه بان ضربه پنالتی را راهی دروازه میزبان می‌کند.

 

در حاشیه: 

-حضور محمد مختاری پیشکسوت داماش به عنوان کادرفنی شهرداری نوشهر و همچنین امید کلانتر، پویا توانایی و علی یونسی بازیکنان پیشین داماش در ترکیب تیم میزبان از نکات قابل توجه درون زمین این مسابقه بود.

-پس از اعلام پنالتی به سود داماش گیلان و پس از به ثمر رسیدن گل تساوی داماش از روی همین پنالتی، سرمربی و کادرفنی شهرداری نوشهر به شدت به داور معترض شد و در ادامه نیز بین کادر دو تیم درگیری‌هایی صورت گرفت. در این بین یکی از اعضای تیم شهرداری نوشهر از کنار زمین اخراج شد.

– این دیدار به طور زنده از ورزشگاه شهدای نوشهر در اینستاگرام وارش اسپرت پخش شد.