تیم فوتبال داماش گیلان در چهارچوب مسابقات مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی جام حذفی فوتبال کشور ، خود را برای بازی فردا با سایپای کرج آماده می کند این در حالی است که بازیکنان داماش از اهمیت و حساسیت آن آگاهی کامل دارند و بر این امر متفق القول هستند که بازی سختی را  پیش رو دارند اما مصمم به ارائه بازی محکم و قوی در برابر سایپا هستند و امیدوار به حضور همه جانبه هواداران و تماشاگران داماش در این دیدار هستند.

 

رضا مهدوی که به دلیل مصدومیت چند بازی اخیر تیمش را از دست داده با رفع مصدومیت اکنون آماده است تا در ترکیب اصلی تیم در برابر سایپا قرار گیرد . وی در همین خصوص می گوید  : وضعیت من الان خیلی بهتر شده و تا قبل از آخرین بازی داماش در جام حذفی هم تقریبا آماده بودم اما نظر کادر فنی این بود که بیشتر صبر کنم تا بهبودی ام بهتر شود . الان کمی درد از ناحیه مچ پا دارم اما با گذشته خیلی فرق کرده است،اگر خدا بخواهد بازی می کنم و تا الان که از نظر کادر فنی در ترتیب اصلی هستم . من آماده ام و حتی وقتی که تیم در استراحت است با بازیکنانی همچون  نظر محمدی ، حاجتی و نظیف کار می دوییم  و از نظر بدنی هم مشکل ندارم و وزنم نسبت به گذشته هم کمتر شده است.

 

 

رضا مهدوی در باره بازی با سایپا می گوید : سایپا بعد از برد از استیل آذین روحیه گرفته با این شرایط وضعش خوب شده است و بحران ندارد که در رشت با مشکل بخورد آن ها  می آیند تا در زمین رشت نتیجه بگیرند و ما هم می آییم تا نتیجه بگیریم از همین رو بازی بسیار سختی است و ان شاء الله با کمک بازیکنان نتیجه می گیریم . ما در خط هافبک و دفاعی مشکلی نداریم و باید با حضور بیشتر و با تعدا بیشتر بازیکنان در خط حمله دفاع سایپا را بشکنیم و با پیروزی از میدان خارج شویم.

 

 
وی در باره روند بازیکنان در بازی های اخیر می گوید :  راستش را بخواهید ما دو بازی در لیگ را خوب بازی نکردیم و در جام حذفی فقط در بازی با اشکذر خوب عمل کرده و نتیجه گرفتیم ، بچه ها هم نظرشان همین بود لذا ما باید بازی بالای خود را در برابر سایپا به نمایش بگذاریم ، ما باید از این سطحی که هستیم بازی خود را ارتقاء دهیم . در حمله باید پرتعداد باشیم . در برابر یاسوج هم خوب نبودیم باید روند بازی ما در مقایسه با آنها تغییر کند و در حمله نفرات را افزایش بدهیم ، الآن با این تغییر سیستمی که کادر فنی داده است ،  نفراتمان در جلو و در خط حملیه بیشتر و بهتر شده است و امیدوارم که مثمر ثمر باشد تا با دست پر از رویارویی با سایپا خارج شویم.

 

مهدوی در پایان در باره هواداران و نقش آن ها در کسب نتایج خوب در خانه گفت : هوادران در بازی های اخیر که تا کنون استقبال خوبی نکرده اند و ما انتظار بیشتری از آن ها داریم  . البته شاید ما چون خوب نتیجه نگرفتیم استقبال خوبی هم نشده اما ما انتظار داریم هواداران بیشتری بیایند و از آغاز از داماش گیلان حمایت کنند زیرا هر تیمی نوسانات زیادی دارد ، الآن هم چون بازی داخل شهر و در ورزشگاه عضدی رشت است  تماشاگران و هواداران داماش یکپارچه به ورزشگاه بیایند و از تیم برای صعود به مرحله بعد حمایت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:داماش ایرانیان