تیم فوتبال داماش گیلان در حالی به مصاف تیم مس رفسنجان می رود که چند بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت به همراه ندارد با این همه با بازیکنان جایگزین تلاش خواهد نمود تا با بهترین نتیجه ممکن از رفسنجان باز گردد .

بهزاد داداش زاده مربی تیم داماش گیلان در همین رابطه گفت : متاسفانه چهار بازیکن اصلی خودمان را به دلیل مصدومیت نداریم . محمد مختاری ، هاملت میختاریان ، علی امیر و افشین چاوشی به دلیل مصدومیت همراه ما نیستند که ممکن است در کار تیمی ما تاثیر بگذارد.

 

وی گفت : محمد مختاری به دلیل پارگی رباط صلیبی و عمل جراحی حداقل شش ماه از ترکیب ما دور خواهد بود و ما به جای او از امیر هوشنگ سعادتی و مسعود میکائیلی استفاده خواهیم کرد و در خط حمله از آدمیر ، الماسخاله و علی رضا داداش زاده بهره خواهیم برد در عین حال که در این دیدار رضا مهدوی را به عنوان کاپیتان در ترکیب اصلی داریم تا با حرکت های او تیم نیز به حرکت در آمده و امکان ایجاد فرصت های گل را افزایش دهیم.

 

داداش زاده گفت : استحقاق تیمی ما پس از سه بازی حداقل 7 امتیاز بوده است اما به رغم همه شایستگی ها و به دلیل مشکلاتی در تمام کردن فرصت ها در خط هیجده قدم حریفان داشتیم متاسفانه نتوانستیم به مهم دست یابیم و فقط 3 امتیاز کسب کردیم اما فردا تلاش خواهیم کرد با حل این مشکل نتیجه مناسب را کسب کنیم .

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب:

وی در خصوص هماهنگی کادر فنی تیم به رهبری ماریان پوشنیک با بازیکنان تیم گفت : همه می دانند که تیم ما به شکل واقعی فوتبال بازی می کند و ما روز به روز بهتر می شویم و این نشان از تمرینات بسیار خوب کادر فنی می دهد و این هماهنگی بین ماریان پوشنیک و بازیکنان روز به روز بهتر شده است و حتما نتایج آن را در بازی های آینده بیشتر خواهیم دید.

 

وی ادامه داد : ماریان پوشنیک به توانایی های بازیکنان تحت امرش ایمان کامل دارد و بازیکنان نیز با برنامه های تمرینی و تاکتیک های او در زمین خیلی هماهنگ تر از روزها و هفته های اول شده اند و این نوید یک تحول در تیم داماش را می دهد . داداش زاده در پایان گفت : مس رفسنجان بازی قبلی خود را در خارج از خانه واگذار کرده و این می تواند برای ما یک نکته مثبت باشد تا از آن به شکل مطلوبی بهره ببریم و امیدواریم که با همدلی عالی که در بین بچه ها برای این بازی ایجاد شده است فردا با پیروزی رفسنجان را ترک کنیم تا بتوانیم هواداران تیم را خوشحال کنیم .  

 

 

منبع:داماش ایرانیان