جلسه هم اندیشی مدیرعامل باشگاه داماش با تعدادی از هواداران این تیم برگزار شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در این جلسه که غروب پنجشبه در مقر دفتر باشگاه داماش برگزار شد، به سوالات مطروحه هواداران حاضر در جلسه پاسخ داده شد. بخشی از صحبت های اسماعیل شاد و این گفتگوی ۹۰ دقیقه به صورت تیتروار و خلاصه در ادامه می آید:

-جایگاه داماش لیگ سه نیست و همه ما می دانیم که داماش بالاترین سطوح لیگ برتر و جام حذفی را تجربه کرده است.\

-می خواستیم از لیگ دو شروع کنیم که بنا بر هر عللی که یکی از مهمترین آن ها بدون تعارف بودجه مالی بود در این لیگ حضور نداریم.

-انتقال تیم ها هرچه در لیگ های پایین تر باشد، پیچیدگی های خاص خود را دارد. از ما خرده نگیرید که چرا در جریان قرار نگرفتیم، روند انتقال ۳۲ روز طول کشید. مالک برای این برند و هوادارانش آمده و مسلما برای همه ما هواداران بسیار مهم هستند. به خاطر مشکلاتی که پیش می آمد در سکوت کار را پیش بردیم.

-فدراسیون گفت علاوه بر داماش، به تیم‌هایی نظیر راه‌آهن، صبای قم و چند تیم دیگر نیز مجوز نمی‌دهد، برای پیگیری بیشتر نزد آقایان عزیزی خادم و بهاروند مراجعه کردیم و علت را جویا شدیم؛ مسئولین فدراسیون بدهکاری این باشگاه و تأکید فیفا را دلیل عدم مجوز به نام داماش عنوان کردند.

-بعضی از نفرات در فدراسیون ده روز بیشتر ما را عقب انداختند. کلی تقاص فینال جام حذفی را داده ایم که نمی دانیم چطور باید آن ها را بگوییم؟ چون اگر وارد شویم، بیشتر موضوع پیچیده می شود و بعضی از دوستان قدیم هم آنوقت وارد داستان می شوند.

– گفتم داماش گیلان را بدهید همه بدهکاری ها را قبول می کنیم. همه بدهکاری هایی که از داماش در ادوار گذشته برقرار مانده را قبول می کنیم در این شرایط که باید منافع هم برقرار باشد. از جمله بحث جهانبخش.

– مطمئن باشید ما دنبال این هستیم که همان نام داماش گیلان را داشته باشیم. آن چیزی که حق ما است. امیدوارم به بازگشت نام. اگر باز هم جواب واضح و قانع کننده ای نگیریم. حتما این موضوع را با وکلایمان از مراجع مختلف به چالش می کشیم.

¬دنبال جاه طلبی نیستیم. برخی می گویند سرمایه گذار هست. اگر دوستانی سرمایه گذاری دارند بیایند یا با مالک وصل شوند یا اینکه خودشان وارد عمل شوند. ما مثل دوستان دیگر نیستیم که سرمایه گذاران را فراری دهیم یا بگوییم ما باشیم. اگر کسی آمد می رویم کنار و می گوییم اصلا ما نباشیم.

-در بحث سیامک فراهانی من می دانستم که آقا سیامک اینجا باشد دغدغه من کمتر است چون با این تیم کار کرده است و در لیگ بالاتر فعالیت داشته است. اما واقعیت است که مسائل مالی مدنظر ایشان برای باشگاه امکان پذیر نبود و به همین دلیل حتی توافق کرده بودیم که هر دو طرف همین موضوع را اعلام عمومی کنیم. برخی گفتند که مبلغ مورد انتظار ایشان همین میزانی است که الان توسط کادر فعلی در نظر گرفته شده است اما من می گویم خیر اصلا اینطور نیست. ما با آقا سیامک مشکلی نداشتیم و حتی من برای ایشان بعد از رفتن به همدان پیام تبریک فرستادم. و اینکه بگویند از قبل با مختاری صحبت کرده ایم هم خیر صحت ندارد و بعد از عدم توافق با آقا سیامک بنده این موضوع را مطرح کردم.

– تیم پایه ما در لیگ برتر استان است. امیدواریم که جوانان ما بدرخشند و به لیگ کشوری برود. یک امتیاز تیم نوجوانان هم هست که احتمال اینکه آن تیم هم وارد شود هست.

-همچنین مازیار اصغرزاده، روابط عمومی باشگاه داماش نیز با اشاره به اینکه هیئت‌رئیسه کانون هواداران باشگاه تا پیش از پایان فصل تشکیل می‌شود، گفت: هیئت‌رئیسه کانون توسط هواداران انتخاب می‌شود و باشگاه نیز در این هیئت‌رئیسه عضو خواهد داشت.