داماش نتوانست از گل خود محافظت کند تا همچنان در این فصل نتواند به پیروزی خانگی دست پیدا کند‌.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب ششمین هفته از رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه کشور، عصر امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم سردار جنگل رشت میزبان تیم پارس جنوبی جم بود که در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک برابر این تیم متوقف شد تا چهارمین تساوی فصل برایشان رقم بخورد.

گل‌های این بازی را فردین نجفی در دقیقه ۵+۴۵ برای داماش گیلان و محمدرضا خدری در دقیقه ۷۵ برای پارس جنوبی جم به ثمر رساندند.

داماش با کسب این تساوی، ۷ امتیازی شد و در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت.

داماش گیلان در هفته هفتم لیگ یک، از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲۵ مهر در گچساران، مهمان تیم نفت و گاز گچساران خواهد بود.

ترکیب داماش گیلان: سعید ابراهیم‌پور (۱)، کیخسرو سیاهپور (۲)، محمد امینی (۳)، علی ابراهیمی (۵)، فردین نجفی (۷) (از ۸۸ سامان مهرابی‌زاده)، محمد شریفی (۸)، مهرداد بایرامی (۹) (از ۸۲ آرمان لطف خدا)، مهدی مهدیخانی (۱۰) (از ۸۲ عرفان قربانی)، هادی رفسنجانی (۱۹) (از ۴+۹۰ سجاد قلی‌بیگی)، رضا آذری (۷۷)، فرشاد هاشمی (۸۸) (از ۸۸ آرمین انبساطی).

 

درحاشیه

-حدود سه هزار هوادار داماش از این دیدار استقبال کرده بودند. لازم به ذکر است در شب قبل از مسابقه مکان برگزاری مسابقه از استادیوم عضدی به استادیوم سردارجنگل منتقل شد و زمان برگزاری نیز به ۱۵ دقیقه زودتر تغییر پیدا کرد.

-کنعان طاهرنژاد تنها غایب داماش در دیدار مقابل پارس جنوبی جم بود. او به دلیل مصدومیت در این دیدار و بازی هفته گذشته غیبت داشت.

-یکی از هواداران داماش پیش از شروع مسابقه به دلیل از دست دادن تعادل خود دچار مصدومیت شد که به شکل سرپایی مداوا شد و علی رغم وضعیت نامساعدش تا پایان نیمه اول در استادیوم باقی ماند.

-پارس جنوبی جم از دقیقه ۸۰ به دلیل اخراج بازیکنش ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

-تعدادی از هواداران پارس جنوبی جم از بوشهر به سردار جنگل رشت آمدند و در جایگاه مهمان مستقر شدند.