وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران از ساعت 22 دوشنبه شب تیم فوتبال داماش گیلان در کرج میهمان تیم سایپا البرز بود که این دیدار را در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به حریف خود واگذار کرد .

 

داماش گیلان در هفته پنجم این رقابت ها پس از دوازده روز استراحت ، 28 مردادماه در رشت از تیم پرسپولیس تهران پذیرایی خواهد کرد .

 

گزارش آنلاین لحظات حساس بازی+حواشی در ادامه مطلب

هفته چهارم دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر
 
دوشنبه 16 مردادماه ساعت 22:00
 
هوا : صاف و مهتابی
 
سایپا 2-0 داماش گیلان
 
گل ها : سجاد شهباز زاده دقیقه 50 و میلاد غریبی دقیقه 59
 
کارت زرد : مجید ایوبی از سایپا
 
تماشاگران : 1500 نفر (300 هوادار سایپا – بیش از 1200 هوادار داماش)
 
گزارش آنلاین از استادیوم : مهرداد
 
 
ترکیب داماش گیلان : میلاد فراهانی ، علیرضا نظیف کار ، مرتضی ابراهیمی ، حسین کوشکی (دقیقه 87 رضا الماس خاله ) ، رسول بروشی ، مصطفی حاجتی ، محمدرضا مهدوی ، مهدی کیانی ( از دقیقه 63 بهنام افشه) ، علیرضا جهانبخش ، امین متوسل زاده ( دقیقه 70 محمد سیاه)، حسین ابراهیمی
 

ترکیب سایپا : رحمان احمدی ، مارسیو نارسیو ،سجاد شهباززاده ( از دقیقه 88 روزبه شاه علیدوست ) ، ابراهیم شکوری ، اسحاق سبحانی ، مجید غلام نژاد ، ابراهیم صادقی ، مجید ایوبی ، سعید دقیقی ( دقیقه 86 محسن یوسفی )، میلاد غریبی ، جونیور تورتا (دقیقه 69 کاوه رضایی)


گزارش آنلاین نیمه اول :
 
–  هم اکنون ساعت 22:03 داماش آغاز کننده بازی است  و ما هم شروع کننده گزارش زنده بازی .
 
– دقیقه 2 : اولین حرکت بازی را سایپایی ها در میان تشویق بی امان هواداران داماش گیلان انجام می دهند و شوت میلاد غریبی به کناره دروازه داماش برخورد می کند .
  
دقیقه 8 : اولین حرکت داماشی ها با شوت کم جان محمدرضا مهدوی همراه می شود که این شوت به آرامی در دستان دروازه بان سایپا قرار می گیرد.
 
دقیقه 20 : روی یک فعل و انفعال مرتضی ابراهیمی با دروازه بان سایپا تک به تک می شود که شوت او درست به جایی می رود که دروازه بان حضور دارد .
 
دقیقه 25 : حرکت انفرادی و زیبای جهانبخش به کرنر تبدیل می شود و در ادامه ضربه کرنر حسین ابراهیمی در دهانه دروازه بین بازیکنان گم می شود و از جلوی پاهای علی نظیف کار نیز رد می شود .
 
دقیقه 35 : دفاع داماش در گوشه محوطه جریمه مرتکب اشتباه می شود و پاس به بیرون سایپایی ها در موقعیتی ایده آل به سجاد شهباز زاده می رسد اما او در دهانه دروازه در حالی فراهانی جا مانده بود توپ را به دیرک عمودی می کوبد تا خطرناک ترین موقعیت دیدار برای سایپایی ها از دست برود .
 
دقیقه 38 : حرکت انفرادی ابراهیمی و پس از آن جهانبخش یک حرکت تیمی سرعتی را برای داماش بوجود می آورد که پاس به بیرون جهانبخش در محوطه شش قدم به متوسل زاده می رسد اما او مجال جهت دادن به توپ را پیدا نمی کند تا توپ را به دستان دروازه بان بکوبد .
 
گزارش آنلاین نیمه دوم :
دقیقه 50 : گل برای سایپا توسط شهباز زاده . سانتر بازیکنان سایپا و قاطی کردن بازیکنان با دروازه بان که توپ در جلوی شهباز زاده قرار می گیرد و او توپ را به گل تبدیل می کند . در این صحنه هواداران داماش و بازیکنان داماش معتقد به خطا به روی فراهانی بودند و هواداران شعار داور بی تجربه نمی خوایم را سر دادند.
 
دقیقه 52 : شوت ناگهانی حسین ابراهیمی به دیرک عمودی دروازه اصابت می کند .

دقیقه 53 : حرکت تیمی بازیکنان داماش در کنج محوطه جریمه به جهانبخش می رسد که شوت او را دروازه بان سایپا به خوبی راهی کرنر می کند .
 
دقیقه 59 : گل برای سایپا توسط میلاد غریبی . روی یک ضربه ایستگاهی میلاد غریبی توپ را به دور ترین نقطه دروازه و دور از دستان فراهانی به گل تبدیل می کند .
 
دقیقه 69 : حرکت سرعتی انفرادی ابراهیمی و پاس رو به بیرون او از جلوی پای یک مدافع سایپا، دروازه بان این تیم و در نهایت جهانبخش رد می شود تا آه بلند هواداران داماش استادیوم را فراگیرد .

هواداران داماش با شعار داماش گل بزن رشتی ها بی قرارند از داماش گل می خواهند و همچنان به تشویق های خود ادامه می دهند .
 
دقیقه 87 : سایپا بازی را بسته است و بر روی ضد حملات حساب باز کرده . در یکی از این ضد حملات حرکت میلاد غریبی و پاس به مرکز محوطه جریمه او به شکوری می رسد و شوت این بازیکن به خوبی توسط فراهانی مهار می شود .

درحاشیه :
 
– بیش از 1200 هوادار داماش گیلان در استادیوم حاضر شدند و این در حالی است که سایپا چیزی نزدیک به 300 هوادار داشت . لازم به ذکر است هواداران داماش بر روی سکوهای پشت دروازه اسکان داده شدند .

 
– پیش از آغاز مسابقه امیر افتخاری بازیکن پیشکسوت و ستاره اسبق فوتبال رشت به شدت از سوی هواداران داماش مورد تشویق قرار گرفت .

-شعارهای سایپا به شهر ما خوش آمدی از شعارهای حاشیه ای جالب ابتدایی بازی توسط هواداران داماش گیلان است.

 
– در حین مسابقه بازی فینال نوروزی کشتی گیر فرنگی ایران پخش شد که با پیروزی او و رسیدن به مدال طلای المپیک تماشاگران دو تیم به تشویق وی پرداختند.
 
– هواداران داماش گیلان در حالی که تا پایان بازی داماش را تشویق می کردند پس از سوت پایان بازی نیز یک صدا با شعار داماش شهر باران تیم را مورد تشویق خود قرار دادند .