وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : برای این بازی دو فکر داشتیم، ابتدا گل نخوردن و بعد از آن گل زدن بود که در بخش دوم بدشانس بودیم.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان،سرمربیان دو تیم صنعت نفت آبادان و داماش گیلان " آلفردو کاسیمیرو " و " حمید درخشان " در کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان بازی دو تیم در آبادان شرکت کردند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در خصوص تساوی این تیم برابر نفت آبادان گفت: متاسفانه شرایط جوی به گونه ای بود که تاثیر منفی بر روی روند بازی گذاشت.

 

متن کامل در ادامه مطلب

درخشان جمعه شب در نشست خبری بعد از بازی تیم های نفت آبادان و داماش گیلان افزود: برای این بازی دو فکر داشتیم، ابتدا گل نخوردن و بعد از آن گل زدن بود.  وی اظهار داشت: به فکر اول خود رسیدیم اما برای دست یافتن به فکر دوم که گل زدن بود دچار بدشانسی شدیم.  سرمربی داماش گفت: البته هوای خیلی گرم آبادان مانع آن شد که بازیکنانم بتوانند با تمام توان ایده های کادر فنی را در بازی پیاده کنند. درخشان افزود: در نیمه اول اجازه ندادیم تیم صنعت نفت بازی هجومی را ارائه دهد و طبیعی بود نفتی ها در نیمه دوم بر روی دروازه ما فشار بیاورند.

 

وی تصریح کرد که با کنترل کردن بازیکنان کلیدی صنعت نفت تمامی راه های نفوذی را بر روی این تیم بستیم و به یک امتیاز در خانه حریف دست یافتیم. حمید درخشان در خصوص تعطیلی لیگ برتر گفت: وقفه در لیگ برتر به ضرر تیم هایی مانند داماش است زیرا این کار مانع روند رو به رشد ما می شود. درخشان افزود: البته برای موفقیت تیم ملی راهی جز پذیرفتن وقفه لیگ نداریم اما امیدواریم این تعطیلی ها کمتر شود.

 

در این کنفرانس مطبوعاتی " آلفردو کاسیمیرو " سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص تساوی تیمش برابر داماش گیلان گفت: دو امتیاز خوبی را از دست دادیم اما مهم این بود که به لطف عملکردخوب خط دفاعی در این بازی گل نخوردیم.

آلفردو کاسیمیرو افزود: مدت کمی است که هدایت تیم نفت را در اختیار گرفتم و در این مدت بیشتر تمرین های تیم را روی بدنسازی انجام دادم. وی اظهار داشت: ما دو نیمه متفاوت در این دیدار داشتیم که در نیمه اول به دلیل سنگین بودن بدن بازیکنان عملکرد خوبی نداشتیم. سرمربی صنعت نفت گفت: نیمه دوم صنعت نفت تیم برتر میدان بود و چند موقعیت عالی روی دروازه حریف خلق کرد اما به گل نرسیدیم.

 

وی افزود: تیم داماش روی ضد حملات برنامه ریزی کرده بود که در چند صحنه هم خود را خیلی خطرناک نشان دادند. سرمربی صنعت نفت گفت: تیم صنعت نفت در 11 بازی پیش خود از حریفانش گل خورده بود اما با تدابیری که داشتیم در این بازی گل نخوردیم. وی افزود: پیشتر همه معتقد بودند که دفاع صنعت نفت مشکلات زیادی دارد اما در این دیدار خط دفاعی ما نقطه قوت تیم بود. کاستا تصریح کرد: تیم صنعت نفت باید با حوصله زیاد خود را از انتهای جدول جدا کند هر چند که کار سختی است. وی در خصوص تماشاگران آبادانی گفت: هواداران به دلیل نتایج ضعیف تیم حاضر به آمدن به ورزشگاه نیستند اما با چند نتیجه خوب آنها با تیم آشتی خواهیم داد.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید